Przede wszystkim relacja z Klientem
Konto osobiste to podstawa oferty każdego banku i klucz do budowy relacji z Klientem. Flagowym produktem, stanowiącym kwintesencję strategii Getin Banku, jest wprowadzone w październiku 2017 roku konto „Proste Zasady”, które spotkało się już z uznaniem prawie 250tys. Klientów.Również rachunki oszczędnościowe „Bonus za aktywność” i „Na nowe środki” cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Od miesięcy systematycznie plasują się w czołówkach rankingów, będąc jednymi z najlepiej oprocentowanych rachunków na rynku. Istotna jest też elastyczność i dostępność produktów dla różnych grup Klientów. Dlatego w ostatnim czasie Bank odświeżył ofertę „Darmowego Kredytu Gotówkowego”, zwiększając kwotę pożyczki do 4 000 zł z prostą i równą ratą rozłożoną na 10 miesięcy.
Wzrost zaufania do Getin Banku widoczny jest z miesiąca na miesiąc. Potwierdzają to liczne nagrody, przyznawane przez najważniejsze jury, czyli Klientów.Na przestrzeni ostatnich lat Getin Bankznalazł się wielokrotnie m.in. na podium rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka - jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Bank został również wyróżniony tytułem „Banku docenianego przez Klientów" w badaniu prowadzonym przez Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków. Najnowsze osiągnięcie to3 miejsce na podium prestiżowego rankingu „Złoty Bankier”w kategorii „Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. To największe wyróżnienie na rynku bankowym, przyznawane przez Klientów i ekspertów z branży. Nagradzane są tu banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz najbardziej innowacyjne produkty i usługi. Getin Bank znalazł się wśród liderów rankingu Złoty Bank już trzeci raz z rzędu. Wszystkie te wyróżnienia to dawka motywacji do wdrażania kolejnych usprawnień i udoskonalania usług. Jeszcze w tym roku Bank planuje wprowadzenie nowych rozwiązań do bankowości mobilnej i internetowej.Wielokanałowość obsługi jest dziś niezwykle ważna, a urządzenia mobilne i szybkość dostępu to niezaprzeczalnie przyszłość bankowości.
Łatwość bankowania na prostych zasadach
Dojrzałość cyfrowa Polaków rośnie w ekspresowym tempie.Jest to związane m.in.ze zmianą pokoleniową, na której potrzeby Banki muszą szybko odpowiedzieć. Znaczna część Klientów wolibankować bez odwiedzania standardowej placówki. Dlatego bankowośćelektroniczna, a szczególnie mobilna, jest na liście priorytetów Getin Banku. Usługi i produkty, które Bank dziś udostępnia, projektowane są z myślą o Klientach „mobile only”. Chodzi o to, żeby z poziomu aplikacji zapewnić dostęp do tego, czego Klient potrzebuje do codziennego bankowania. Jest to np. możliwość dokonywania płatności telefonem poprzez Google Pay, Apple Pay lub przez telefon dzięki usłudze GarminPay.
W ramach usprawniania kontaktu wprowadzona została usługa Getin Phone, czyli połączenie z Call Center inicjowane w aplikacji mobilnej, gdzie Klient od razu jest zweryfikowany. To zdecydowanie upraszcza proces i przyspiesza czas załatwienia danej sprawy. Takie rozwiązanie mają nieliczne banki na rynku.Mobilna autoryzacja to natomiast bezpieczna forma udzielania zgody na operacje zlecane przez Bankowość Internetową w aplikacji mobilnej. Bank oferuje również coraz więcej produktów finansowych do kupienia w aplikacji–kredyt gotówkowy, lokatę mobilną, a w niedalekiej przyszłości równieżpodróżną polisę ubezpieczeniową.
Należy też pamiętać, że w dobie Internetu Klienci zwracają szczególną uwagę na bezpieczeństwo swoich finansów. Getin Bank systematycznie wprowadza nowe funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo środków i aktywnie komunikuje Klientom zasady bezpiecznego bankowania – na stronie www, blogu czy wysyłając wiadomości. Warto zauważyć, iż Getin Bank już drugi rok z rzędu znalazł się w gronie liderów zestawienia Bezpieczny Bank w ramach rankingu Złoty Bankier.
Ważna jest możliwość wyboru
Mimo, że wirtualna rzeczywistość zaczyna nas otaczać niemal z każdej strony, to w dalszym ciągu znaczny odsetek Klientów nadal korzysta z tradycyjnych form bankowości. Mówi się, że od kilku lat w Polsce spada liczba oddziałów bankowych, ale trzeba podkreślić, że przybywa ich w galeriach i pasażach handlowych. Getin Bank posiada obecnie 13oddziałów własnych, zlokalizowanych w centrach handlowych. Wszystkie placówki oferują dostęp do pełnej oferty oraz wsparcie i doradztwo wykfalifikowanego zespołu doradców. To ważny element wielokanałowego modelu obsługi i budowania relacji z Klientem. Dlatego Getin Bank przywiązuje dużą wagę do standardów swoich placówek, podnosząc nie tylko kompetencje pracowników, ale też unowocześniając wygląd oddziałów i stale poszerzając ich funkcjonalność.
Finalnie wszystko powinno składać się na jak najwyższy komfort bankowania, niezależnie od preferencji Klienta. Transparentnośći proste zasady – tak Getin Bank definiuje przyszłość bankowości.
Artykuł sponsorowany