Artykuł sponsorowany
Getin Noble Bank realizował w tym czasie dwa nadrzędne cele: utrzymanie najwyższej jakości obsługi w każdym kanale kontaktu oraz dbanie o bezpieczeństwo Klientów – zarówno poprzez zastosowanie odpowiednich środków bezpieczeństwa w placówkach, jak również poprzez ochronę Klientów w wirtualnym świecie.
Podstawowym wyróżnikiem Getin Noble Banku jest zapewnienie wysokiej satysfakcji z oferowanych produktów i usług. Pandemia pokazała, że w sytuacji zagrożenia epidemicznego Klienci oczekują skutecznych rozwiązań oraz obsługi, która pomoże w załatwieniu wszelkich problemów w szybki i bezpieczny sposób. To właśnie wypracowane przez lata wysokie standardy obsługi sprawiły, że bank mógł sprawnie wspierać swoich Klientów w najcięższym okresie pandemii.
Doświadczenie Getin Noble Banku w oferowaniu usług bankowych o najwyższym standardzie od lat potwierdzają niezależni eksperci. Najnowszym wyróżnieniem jest zdobyte w czerwcu br. pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Jest ono przyznawane przez Klientów i ekspertów branżowych bankowi, który w swojej działalności stawia na najlepsze praktyki rynkowe. Dodatkowo w najnowszym rankingu „Gwiazdy Bankowości”, organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wspólnie z firmą doradczą PwC, Getin Noble Bank został doceniony za budowanie relacji z Klientami. Bank został wyróżniony w kategorii „Gwiazda relacji z klientem”, jako instytucja finansowa, której udało się wdrożyć modelowy standard kontaktów z Klientem. Wyróżnienia te potwierdzają fakt, że działania Getin Noble Banku, podejmowane w celu stałego poprawiania jakości obsługi, są skuteczne i satysfakcjonujące dla Klientów i mogą stanowić wzór dla innych.
Od początku pandemii Getin Noble Bank podejmował szybkie i zdecydowane działania w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników. Starania te docenili niezależni eksperci Mojebankowanie.pl, którzy przeanalizowali wszystkie czynniki zapewniające bezpieczeństwo podczas wizyty w oddziale, w tym wyposażenie placówek w środki ochronne, sprawne zarządzanie ruchem Klientów oraz sposób prowadzenia rozmowy. Dzięki skuteczności podjętych działań, Bank znalazł się w czołówce instytucji finansowych, które w czasie pandemii Covid-19 najlepiej przygotowały się do obsługi Klientów w placówkach.
Nowoczesna bankowość na wyciągnięcie ręki
Obecnie do najczęściej wybieranych form zarządzania finansami należą aplikacja mobilna i bankowość internetowa. Aplikacja mobilna dawno przestała być ciekawym dodatkiem – jest teraz narzędziem, które w zupełności wystarcza do codziennego bankowania. To najwygodniejsza z opcji, która pomaga zaoszczędzić czas i umożliwia bankowanie w dowolnym miejscu i czasie. Dlatego, kierując się rosnącymi oczekiwaniami Klientów, Getin Noble Bank stale udoskonala funkcje aplikacji mobilnej i wprowadza nowe rozwiązania. W ostatnim czasie wprowadził nową możliwość zatwierdzania operacji – autoryzację mobilną. Umożliwia ona – po wcześniejszym sprawdzeniu danych operacji – potwierdzenie i zlecenie operacji jednym kliknięciem. Oferuje również przelewy BLIK na telefon. To szybka forma przelewu, która nie wymaga znajomości numeru rachunku odbiorcy: wystarczy podać numer telefonu, a pieniądze natychmiast trafiają na konto. To opcja szczególnie przydatna na przykład do rozliczeń ze znajomymi. Inną przydatną funkcją, z której pozwala korzystać aplikacja mobilna Getin Noble Banku, jest Sejf. Funkcja ta umożliwia blokadę części pieniędzy z rachunku i w ten sposób pozwala na łatwiejsze kontrolowanie i ograniczenie wydatków.
Bezpieczeństwo danych oraz środków zgromadzonych na kontach Klientów od zawsze było priorytetem Getin Noble Banku. W tym celu wdrożono szereg zabezpieczeń, których celem jest zapewnienie najwyższego z możliwych poziomów bezpieczeństwa. Poza standardowymi procedurami bank wdraża także System Przeciwdziałania Nadużyciom oparty na rozwiązaniach SAS. Projekt ma na celu ograniczenie potencjalnych strat finansowych spowodowanych przez nadużycia kredytowe oraz zapewnienie bezpieczeństwa transakcji przeprowadzanych przez klientów.
W najbliższym czasie bank będzie nadal doskonalił standardy obsługi, zwiększał poziom bezpieczeństwa i wprowadzał nowoczesne produkty, odpowiadające zmieniającym się potrzebom klientów. Usprawniane będą również sposoby dystrybucji oferty, aby była ona jak najbardziej dostępna z poziomu bankowości mobilnej oraz internetowej.
Artykuł sponsorowany