Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
PGO
|
aktualizacja

Gigant komórkowy zwróci pieniądze klientom

17
Podziel się:

Jak przekazał rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński, operator komórkowy uruchomił możliwość składania wniosków o zwrot kosztów za połączenia na infolinię. Decyzja ma związek z postanowieniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

Gigant komórkowy zwróci pieniądze klientom
Orange Polska wypłaci klientom rekompensaty (Getty Images, Jakub Porzycki/NurPhoto)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował we wrześniu, że Orange Polska ma zwrócić koszty za połączenia z infolinią klientom, korzystającym z ofert Orange i nju, którzy:


  • dzwonili na infolinię od 12 marca 2022 do 12 marca 2023 r.;
  • zawarli nową umowę lub zmienili jej warunki po 25 grudnia 2014 r.;
  • w czasie kontaktu z infolinią posiadali pakiet z nielimitowanymi rozmowami na telefony komórkowe;
  • nie złożyli reklamacji w zakresie kosztów połączenia z infolinią lub otrzymali negatywną odpowiedź. Dodano, iż spółka ma także przestać pobierać opłaty za diagnozę techniczną (49 zł) oraz zwrócić pobrane z tego tytułu opłaty.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dlaczego studio z Litwy, pracujące dla Atari, przywozi 50 pracowników na konferencję do Poznania?

Orange zwróci pieniądze

Niedługo później rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński poinformował w rozmowie z PAP, spółka wykona decyzję UOKiK, do czego zobowiązała się w wyniku dialogu z Urzędem. - Opłatę za połączenia z infoliniami znieśliśmy już w marcu 2023 roku. Pozostałe zobowiązania zrealizujemy zgodnie z harmonogramem - podkreślił.

"Pod koniec sierpnia br. @UOKiKgovPL wydał decyzję dotyczącą zwrotu naszym klientom kosztów za połączenia z infolinią @Orange_Polska i #nju oraz naliczania opłat za usługę diagnozy uszkodzenia usług stacjonarnych" - przekazał we wpisie w serwisie X (dawniej Twitter) Jabczyński.

"Aby ułatwić Wam otrzymanie zwrotu opłat - lub w zamian pakietów GB - właśnie uruchomiliśmy możliwość składania wniosków o zwrot za połączenia na infolinię" - oznajmił rzecznik operatora.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(17)
WYRÓŻNIONE
Ech
rok temu
Co za przekęt. Oni mają zwrócić klientom bez upominania się.
Co za szaleni...
rok temu
"Uruchomił możliwość składania wniosków o zwrot kosztów za połączenia na infolinię." To jest tak skonstruowane żeby pieniędzy nie zwróćci - skąd starsza osoba dowie się o tym jak nie ma internetu? Powinno być automatycznie od rachunku następnego odliczone.
real
rok temu
Najgorsze, że płaci się taryfowo za te wszystkie muzyczki w czasie oczekiwania na połączenie z wewnętrznym numerem dzwoniąc do różnych instytucji czy na infolinię. To się opłaca operatorowi telefonii a i infolinia czy instytucja nie łącząca przez kilkadziesiąt minut z nr wewnętrznym czy konsultantem ma nadzieję, że klient, petent zrezygnuje i nie będzie im zawracał du...... Każdy z tego ma jakiś pożytek.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (17)
Ciekawe
rok temu
Ale zwal. Zle naliczali oplaty, to nie potrzebowali wnioskow. Teraz na zerot pieniedzy to potrzebuja wniosek.
Arbit
rok temu
Czy to znaczy że Orange bezczelnie okrada klientów licząc na to że na 1000 klientów 5 złoży na nich skargi do UOKIK u ? Obawiam się że na te procedery nawet UOKIK nie da rady. Bo to przecież nie dotyczy tylko Orange to dotyczy większości firm i sklepów np. ze sprzętem rtv/agd. Kombinują na wszelkie możliwe sposoby wiedząc ,że o 20 czy 30 zł nikt nie będzie się z nimi sądził.
Ja1
rok temu
Najgorsza sieć czas ewakuacji
no niee.
rok temu
Dlaczego ktos ma składać wniosek o swoje pieniądze?! Powinni to zrobić z urzędu. Jak zwykle w Polsce, proś o swoje!
smak
rok temu
ogólnie u operatorów: 1. Zlikwidowano po cichu roaming krajowy (problemy z zasięgiem) 2. W godzinach szczytu itp. sieć kłamie że interlokutor rozmawia, gdy tymczasem to sieć jest zatkana. 3. Fikcja 5G bez pasm na transmisje 4 . Umowy na Internet nawet światłowodowy gdzie płacisz niby np. za 500, a masz ze 100 jak się rozpędzi. 5. Wciskają karty z numerami na siłę. 6. Internet mobilny bywa użyteczny w zasadzie 1 kierunkowo - bo często VPN nie może przejść.