Nowa usługa nazywa się Prime. Dzięki niej użytkownicy będą mogli liczyć na nieograniczone i darmowe dostawy. Jak informują "Wiadomości Handlowe" W sieci placówek, z którymi współpracuje Glovo ma być nawet 5000 sklepów.
Dzięki opcji abonamentowej za każde zakupy płacić będziemy dokładnie tyle ile w sklepie. W naszym zasięgu mają być też restauracje współpracujące z dostawcą. Jak zachwalają swój nowy produkt menadżerowie firmy, powinna być to atrakcyjna opcja dla wszystkich często zamawiających żywność do domu.
Wiadomo już też ile ma kosztować ta usługa miesięcznie. Subskrypcja Glovo Prime będzie sprzedawana za12,99 zł. Jak informuje platforma dostawcza, bedzie można z niej zrezygnować w dowolnym momencie.
Nowość ma być dostępna w całej Polsce. Jednak każdorazowo użytkownik będzie musiał sprawdzić, jaka jest dostępność punktów partnerskich w jego okolicy. W zależności od regionu kraju i miasta będzie się ona oczywiście różnić.
Glovo jest aplikacją branży delivery, która obsługująca wiele kategorii zakupowych. Platforma jest jedną z wiodących na świecie.
Marka mocno się rozwinęła w Polsce podczas pandemii. Lockdown był okazją do ugruntowania się mocnej pozycji zamawiania zakupów i jedzenia do domów.
Według badań SW Research dla Glovo z lipca zeszłego roku niemal 80 proc. Polaków zamawia z dostawą do domu zakupy spożywcze i inne produkty. Z kolei 90 proc. respondentów przyznało, że zamawia jedzenie z dostawą, wynika z badania "Jedzenie i zakupy z dostawą do domu"