Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez Kotler Impact

Guru światowego marketingu o sukcesie polskich marek

Podziel się:

Polska edycja wyjątkowej publikacji Philipa Kotlera jest już dostępna!

Guru światowego marketingu o sukcesie polskich marek
Prof. Philip Kotler (materiały partnera)

Kim jest Philip Kotler? – to pytanie retoryczne

Philip Kotler (ur. 1931), jest uznany za twórcę nowoczesnego "zarządzania marketingowego". Jego badania doprowadziły do ukonstytuowania doktryny "marketingu społecznego", jak i narzędzi, pojęć, jak: marketing "4 P" (który następnie został rozszerzony do modelu "7 P") - czyli absolutnego "abecadła" marketingu. Od ponad 55 lat Profesor Philip Kotler zajmuje się badaniami i rozwojem problematyki marketingu zarówno w kontekście mikro – poszczególnych sektorów i podmiotów, jak i w kontekście międzynarodowym. Jest autorem trzynastego już wydania Marketing Management i najczęściej używanego podręcznika marketingu w wyższych szkołach biznesu na całym świecie!

Profesor Kotler jest jedynym - trzykrotnym zdobywcą prestiżowej nagrody Alpha Kappa Psi za najlepszy artykuł w czasopiśmie Journal of Marketing – wysoce cenionym i posiadającym globalną renomę czasopiśmie. Od 1998 roku znajduje się wśród 50 najważniejszych guru biznesu, a w latach 2008 i 2009 znalazł się wśród 10 najważniejszych myślicieli biznesowych na świecie. Jak podaje The Economist[1] Kellogg School of Management, szkoła biznesu Northwestern University, położona kilka mil na północ od Chicago, regularnie plasuje się w pierwszej dziesiątce amerykańskich szkół biznesu. Ale w jednej dyscyplinie góruje zawsze nad resztą - jej instytut marketingu nie ma sobie równych w branży. W dużej mierze jest za to odpowiedzialny nie kto inny, jak właśnie Philip Kotler, który od ponad 40 lat jest profesorem marketingu w tejże uczelni.

Jako uznana postać akademickiej społeczności naukowej, Philip Kotler wymieniany jest często jako następca Levitta i Druckera w dziedzinie marketingu.

Kotler rozpowszechnia swoje idee na całym świecie – wydał już ponad 80 autorskich książek i artykułów we właściwym sobie - klarownym, łatwym do zrozumienia stylu, zawierającym zawsze implikacje menadżerskie i odnośniki do praktyki biznesu.

Podstawy Nowoczesnego Marketingu, zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko, pierwsze polskie wydanie

Są dzieła fundamentalne, które definiują lub nawet redefiniują myślenie i postrzeganie świata. Tym właśnie w obszarze marketingu jest kompendium "Essentials of Modern Marketing" markowane nazwiskiem wybitnego specjalisty w tej dziedzinie – profesora Philipa Kotlera. Ta prestiżowa publikacja doczekała się po wielu latach i polskiego wydania, którego edytorami są Mariusz Soltanifar, Team Kotler Imoact oraz Barbara Mróz-Gorgoń, Przewodnicząca Rady Doradczej Kotler Impact Poland.

Jak stwierdza sam prof. Kotler, książka ta przedstawia aktualny i wnikliwy opis funkcjonowania współczesnego marketingu w dzisiejszych burzliwych czasach.

Nie dotyczy ona jedynie marketingu i sprzedaży produktu lub usługi. Chodzi o odnajdywanie i budowanie przyszłości z wykorzystaniem nowych narzędzi nowoczesnego marketingu. Mam nadzieję, że tę książkę przeczytają menedżerowie i pracownicy wszystkich szczebli oraz profesorowie uczący zarządzania i marketingu. Dzięki temu może powstać pokolenie studentów dbających o ludzkość, innowacje, społeczeństwo i lepszy świat poprzez marketing.

Ta książka może skłonić każdą firmę do odkrywania nowych talentów, potencjału i możliwości. Opisuje ona nowoczesny marketing w taki sposób, aby zajmować jak najmniej stron i być jak najbardziej przystępną, jednocześnie komunikując fundamentalne, najważniejsze aspekty teoretyczne i ułatwiając transfer tej wiedzy do rzeczywistych sytuacji decyzyjnych. Koncentruje się na niezbędnym marketingowym know-how zarówno dla praktyków, jak i studentów na całym świecie.

Większość podręczników do marketingu dotyczy wyłącznie aspektu operacyjnego marketingu lub części strategicznej. Ta nowoczesna książka marketingowa nie tylko integruje wszystkie istotne aspekty marketingu, ale także strukturyzuje je w taki sposób, że zarówno praktycy, jak i studenci uzyskują kompleksowy i holistyczny przegląd, jak to wszystko do siebie pasuje.

Jak piszą w książce współautorzy i równocześnie współredaktorzy tej publikacji Mariusz Soltanifar i Barbara Mróz-Gorgoń - w czasach pełnych niepewności, kiedy świat zderza się z wojnami i kryzysami, pisanie nowych książek i budowanie partnerstw z firmami staje się prawdziwym wyzwaniem. Ale dziś, patrząc na tę książkę, można z dumą powiedzieć, że udało się przekroczyć te przeszkody. Książka ta powstała w niezwykłych okolicznościach, gdy świat otoczony był niepokojem: trwającą wojną na Ukrainie, kryzysem energetycznym i w trakcie wzrastającego zaognienia konfliktu na Bliskim Wschodzie".

Jacek Kotarbiński podjął się napisania wstępu do tej wyjątkowej pozycji literaturowej, w którym stwierdza, iż "książka ta, przedstawia aktualny i wnikliwy opis funkcjonowania współczesnego marketingu w dzisiejszych burzliwych czasach. Nie dotyczy ona jedynie marketingu i sprzedaży produktu lub usługi. Chodzi o odnajdywanie i budowanie przyszłości z wykorzystaniem nowych narzędzi nowoczesnego marketingu. Mam nadzieję, że tę książkę przeczytają menedżerowie i pracownicy wszystkich szczebli oraz profesorowie uczący zarządzania i marketingu. Dzięki temu może powstać pokolenie studentów dbających o ludzkość, innowacje, społeczeństwo i lepszy świat poprzez marketing."

Książka jest dostępna do zakupu na portalu Amazon:

[1] The Economist, "Philip Kotler", 2008 https://www.economist.com/news/2008/09/12/philip-kotler?utm_medium=cpc.adword.pd&utm_source=google&ppccampaignID=18151738051&ppcadID=&utm_campaign=a.22brand_pmax&utm_content=conversion.direct-response.anonymous&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIhqCMxL-chgMVyQ-iAx0gIAnjEAMYASAAEgLWK_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Materiał sponsorowany przez Kotler Impact

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl