Czym jest HalfPrice?
HalfPrice to koncept sklepów w kategorii off-price. W ofercie znaleźć można odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Do końca roku ma powstać 60 takich sklepów, a jesienią ruszy też sklep internetowy HalfPrice
Pierwszych pięć sklepów HalfPrice ruszyło już 4 maja w galeriach handlowych. Otwarto je we wrocławskiej Wroclavii, szczecińskim Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym, gdzie były prowadzone testy nowego konceptu (w Polkowicach znajduje się główna siedziba CCC).
Jak pisaliśmy w maju, na pierwszy rzut oka sklep wygląda podobnie do TK Maxx i wydaje się, że przede wszystkim z tą siecią HalfPrice będzie konkurował. Ubrania czy buty posegregowane są rozmiarami. Na każdej metce znajduje się informacja, ile dany produkt kosztował przed obniżką, a ile zapłacimy za niego w HalfPrice.
Twarzą kampanii sklepów HalfPrice została top modelka Anna Jagodzińska. Sieć chce sprzedawać "luksus" w przystępnych cenach i wierzy w to, że koncept off-price sprawdzi się na polskim rynku.
Model biznesowy HalfPrice
"Na całym świecie koncept offprice staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu" - tłumaczył przy okazji debiutu sieci Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej i założyciel Grupy CCC.
Salony HalfPrice są duże - mają powierzchnię pomiędzy 1 tys. a 2,5 tys. m kw. Ten w Galerii Północnej ma ok. 1470 m kw. powierzchni.
W pięć miesięcy od startu HalfPrice otworzył w Polsce 23 sklepy, a w sierpniu zadebiutował również na Węgrzech i w Austrii. Jeszcze we wrześniu planowane jest otwarcie pierwszego punktu w Czechach.