Kongres to prestiżowe wydarzenie, które skupi w jednym miejscu przedstawicieli sektora handlu, przetwórstwa i dystrybucji. O unikatowości inicjatywy świadczy potwierdzona obecność prezesów największych koncernów handlowych, którzy w roli prelegentów, wspólnie z właścicielami firm FMCG, podejmą problematykę przyszłych wyzwań. Rada Programowa, w której skład weszli prezesi koncernów handlowych i firm przemysłu przetwórczego oraz wybitni ekonomiści, potwierdza znaczenie wydarzenia i wpływ obu sektorów na polską gospodarkę.
„Chcemy przedstawić strategiczne kierunki działania, dalszy rozwój sieci handlowych i przetwórstwa oraz wspólne dla obydwu sektorów wyzwania, jakimi są nowe technologie i transformacja cyfrowa, nowa generacja konsumenta, rozwój sektora FMCG i dalsze perspektywy współpracy” – mówi Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu.
Udział najwyższego szczebla kadry zarządzającej będzie szansą na podzielenie się know-how, najlepszymi praktykami biznesowymi i określenie czynników sukcesu firm na polskim rynku. Podczas debaty poświęconej nowej generacji konsumenta, jego oczekiwaniom w dobie transformacji cyfrowej prelegenci odpowiedzą na pytania, jak wykorzystać potencjał nowych technologii, aby odnieść sukces rynkowy i wzbogacić doświadczenia zakupowe konsumenta. Uczestnicy sesji równoległych skupią się nad problematyką innowacji produktowych i usługowych w sferze handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw i zaprezentują rozwiązania firm start-up. Kongres jest ważną inicjatywą służącą propagowaniu zrównoważonego rozwoju i rosnącym oczekiwaniom wobec liderów biznesu.
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to platforma do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej.
Integralnymi elementami wydarzenia będą: STREFA KUPCÓW z udziałem ponad 100 kupców sieci, gotowych podjąć rozmowy na temat warunków współpracy z sieciami; STREFA VIP z udziałem kadry zarządzającej; SALONIKI EKSPERCKIE, które zapewnią kameralną przestrzeń do spotkań z liderami opinii.
Wyrazem społecznego zaangażowania biznesu będzie zaplanowana na wieczór, uroczysta GALA CHARYTATYWNA, z której środki przekazane zostaną na pomoc najbardziej potrzebującym.
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji wpisze się na stałe do kalendarza najbardziej opiniotwórczych wydarzeń sektora handlu, przetwórstwa i dystrybucji.
Organizatorem Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, której misją jest propagowanie rozwoju handlu i działania wizerunkowe na rzecz branży.
Więcej info i rejestracja: www.dystrybucja.pl