IAB HowTo Efektowność to pierwsza z konferencji "HowTo" w nowej odsłonie. Połączone siły Grup Roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów, przed jakimi stoi teraz digital marketing. Poruszone zostaną tematy z obszarów SEM, mobile marketing, social media, PR, content marketing, czy programmatic, a wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie efektywności w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.
W agendzie:
- 5 sposobów na poprawę efektywności kampanii
Marta Kusowska (Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts) -
- Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6
Weronika Golon (Senior Digital Strategist, OMD Group)
- Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story
Tomasz Szulkowski (Chief Operating Officer, GroupM/[m]spark)
- Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja–marka
Piotr Matusiak & Dominika Paruszewska (Bluerank)
- Jak nie przepalać budżetu w content marketingu
Tomasz Wileński (CEO, iSlay)
- 5 najczęściej popełnianych błędów w działaniach social performance
Rafał Sobierajski (Head of social performance, Business Factory)
- Efektywne działania w gamingu i sposoby ich mierzenia
Justyna Oracz & Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
- Nowa era wyszukiwarek i efektywne wykorzystanie AI w SEM
Julia Zdobylak (Senior SEM & Paid Social Planner, Performics)
- Zmiany w pozyskiwaniu danych użytkowników i ich śledzeniu
Jarosław Łuczka (Product Owner adQuery, Open Mobi)
- Wpływ działań zasięgowych na kampanie performance
Krzysztof Janosiewicz (Head of Marketplace & Paid Ads, SEMPAI)
- Programmatic vs. branża retail – czas na efektywność
Tomasz Chłodecki (CEO, Justtag Group)
- Po co komu e-PR? O efektywności działań Digital PR
Patrycja Górecka-Butora & Paulina Kunicka (WhitePress & Lightscape)
- Efektywne wykorzystanie DCO – case study międzynarodowej kampanii Visa
Kinga Kazimierczuk & Grzegorz Marczak (Hybrid AdTech)
- Kampania we współpracy z agencją/freelancerem
Zuzanna Ledworowska (Business Development Manager, Lettly)
- Zastosowanie dostępnych danych mobile w realizacji KPI-ów marketingowych
Piotr Zagórski (CEO, AXON)
Więcej szczegółów dotyczących wydarzenia, w tym informacje o prelegentach i tematach ich prezentacji, można znaleźć na stronie konferencji.
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą
i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, Marketer+
Współpraca: Newspoint
Materiał sponsorowany przez IAB Polska