Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Materiał sponsorowany przez IAB Polska

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Podziel się:

Konferencja "IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii" odbędzie się 15 lutego 2024 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Wydarzenie skupi się na nowoczesnych technologiach i ich wpływie na marketing, oferując wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Agendę wypełnią prezentacje ekspertów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i poradami na temat poprawy efektywności kampanii marketingowych.

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii
(materiały partnera, Marcin Krokowski)

IAB HowTo Efektowność to pierwsza z konferencji "HowTo" w nowej odsłonie. Połączone siły Grup Roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów, przed jakimi stoi teraz digital marketing. Poruszone zostaną tematy z obszarów SEM, mobile marketing, social media, PR, content marketing, czy programmatic, a wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie efektywności w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.

W agendzie:

  • 5 sposobów na poprawę efektywności kampanii

Marta Kusowska (Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts) -

  • Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6 

Weronika Golon (Senior Digital Strategist, OMD Group)

  • Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story

Tomasz Szulkowski (Chief Operating Officer, GroupM/[m]spark)

  • Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja–marka

Piotr Matusiak & Dominika Paruszewska (Bluerank)

  • Jak nie przepalać budżetu w content marketingu

Tomasz Wileński (CEO, iSlay)

  • 5 najczęściej popełnianych błędów w działaniach social performance

Rafał Sobierajski (Head of social performance, Business Factory)

  • Efektywne działania w gamingu i sposoby ich mierzenia

Justyna Oracz & Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)

  • Nowa era wyszukiwarek i efektywne wykorzystanie AI w SEM

Julia Zdobylak (Senior SEM & Paid Social Planner, Performics)

  • Zmiany w pozyskiwaniu danych użytkowników i ich śledzeniu

Jarosław Łuczka (Product Owner adQuery, Open Mobi)

  • Wpływ działań zasięgowych na kampanie performance

Krzysztof Janosiewicz (Head of Marketplace & Paid Ads, SEMPAI)

  • Programmatic vs. branża retail – czas na efektywność

Tomasz Chłodecki (CEO, Justtag Group)

  • Po co komu e-PR? O efektywności działań Digital PR

Patrycja Górecka-Butora & Paulina Kunicka (WhitePress & Lightscape)

  • Efektywne wykorzystanie DCO – case study międzynarodowej kampanii Visa

Kinga Kazimierczuk & Grzegorz Marczak (Hybrid AdTech)

  • Kampania we współpracy z agencją/freelancerem

Zuzanna Ledworowska (Business Development Manager, Lettly)

  • Zastosowanie dostępnych danych mobile w realizacji KPI-ów marketingowych

Piotr Zagórski (CEO, AXON)

Więcej szczegółów dotyczących wydarzenia, w tym informacje o prelegentach i tematach ich prezentacji, można znaleźć na stronie konferencji.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą

i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, Marketer+

Współpraca: Newspoint

Materiał sponsorowany przez IAB Polska

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl