Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Materiał Producenta
|
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez IAB Polska

IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu. Bilety są już dostępne!

Podziel się:

Marketing treści jeszcze kilka lat temu traktowany był przez wielu marketerów po macoszemu. Dzisiaj niejednokrotnie stanowi jeden z kluczowych elementów strategii marketingowych marek. W Polsce już blisko 60% firm korzysta z content marketingu w celu budowy i wzmacniania wizerunku, potwierdzając tym samym, że może być to istotne narzędzie w procesie zdobywani zaufania i utrzymywania długofalowej relacji z klientami1. A jak to zrobić? Podczas konferencji IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry. Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in. jak poprawić efektywność i jak zawalczyć o uwagę odbiorców.

IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu. Bilety są już dostępne!
(materiały partnera, Marcin Krokowski)

Szach – mat, czyli dlaczego content jest kluczowy  

Podczas jednodniowego wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję nie tylko poznać najnowsze trendy w content i wideo marketingu, ale także otrzymać praktyczne wskazówki, jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną uwagę grupy docelowej. Konferencje z cyklu HowTo skierowane są zarówno do doświadczonych marketerów, jak i osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w branży marketingowej. Interdyscyplinarny charakter wydarzenia, różnorodność poruszanych tematów, a także spojrzenie na content marketing okiem specjalistów wywodzących się z różnych środowisk pozwala na szersze biznesowe spojrzenie na digital marketing. 

- Zależało nam na tym, żeby wśród tematów poruszanych na konferencji znalazły się zarówno te dotyczące strategii, jak i taktyki (rozumianej szeroko - od tworzenia contentu z wykorzystaniem AI po mierzenie jego efektywności). Myślę, że w wydarzeniu warto również wziąć udział ze względów inspiracyjnych - z dużym prawdopodobieństwem uczestnicy poznają na niej rozwiązania, podejścia i narzędzia, których dziś nie stosują w działaniach contentowych, a z których z powodzeniem mogliby zacząć korzystać – mówi Adam Kręgielewski, członek Rady Programowej konferencji IAB HowTo Content Marketing, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska i Head of Strategy & Social Media w Labcon.

Jak wygrać w content marketingu?  

Aby content marketing był skuteczny, wymaga on zarówno głębokiego zrozumienia potrzeb, zainteresowań czy problemów grupy docelowej, jak i prowadzenia kompleksowej strategii tworzenia i dystrybucji treści w odpowiednich kanałach dotarcia. Jak to zrobić podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska.  

Na przykład Marcin Niemczyk z PBI opowie m.in. o tym, jakie są najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów, Maciej Józefowicz, Marketing Manager w Mitgo w swojej prelekcji pt. Kiedy marka jest zbyt fajna, zwróci uwagę na to, jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem. Z kolei Tomasz Wileński, CEO iSlay, przybliży temat tzw. super użytkowników oraz tego, jak ich rozpoznać i jak zmierzyć ich zainteresowanie za pomocą branded content. Natomiast o najnowszych trendach w branded content marketingu opowie Marta Wojciechowska, Senior PR, Influencers & Content Manager w Danone. Maciej Kuczyński, Head of Video & Audio Project Team w Ringier Axel Springer Polska, pokaże, jak treść audio przekształca markę w opowieść, która zostaje na dłużej. Tomasz Orłowski, Head of Social Media w Euvic Media, przybliży temat dostosowania treści przekazu do grup docelowych na przykładzie filmu Barbie i grup pokoleniowych, a Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder ViralTalk przedstawi narzędzia AI na TiK Toku i pokaże jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do produkcji treści.  

Wśród prelegentów znajdą się również przedstawiciele takich agencji, firm i instytucji jak: GroupM, GoldenSubmarine, Admitad, Labcon, PanParagon, Ideo Force czy BE Media.  

Królewski Gambit – zdobądź bilety na konferencję IAB HowTo 

Wszystkich zainteresowanych działaniami content marketingowymi, tworzeniem wysokiej jakości treści oraz rozwojem w branżach takich jak: digital marketing, e-commerce, social media, influencer marketing czy digital PR zachęcamy do udziału w konferencji. Bilety dostępne są w dwóch wariantach cenowych.  Dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ przewidziane są rabaty na wydarzenie!  

Szczegóły dostępne na stronie: https://howto.iab.org.pl/konferencje/content-marketing-2024/ 

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu.  

Materiał sponsorowany przez IAB Polska

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.