Szach – mat, czyli dlaczego content jest kluczowy
Podczas jednodniowego wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję nie tylko poznać najnowsze trendy w content i wideo marketingu, ale także otrzymać praktyczne wskazówki, jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną uwagę grupy docelowej. Konferencje z cyklu HowTo skierowane są zarówno do doświadczonych marketerów, jak i osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w branży marketingowej. Interdyscyplinarny charakter wydarzenia, różnorodność poruszanych tematów, a także spojrzenie na content marketing okiem specjalistów wywodzących się z różnych środowisk pozwala na szersze biznesowe spojrzenie na digital marketing.
- Zależało nam na tym, żeby wśród tematów poruszanych na konferencji znalazły się zarówno te dotyczące strategii, jak i taktyki (rozumianej szeroko - od tworzenia contentu z wykorzystaniem AI po mierzenie jego efektywności). Myślę, że w wydarzeniu warto również wziąć udział ze względów inspiracyjnych - z dużym prawdopodobieństwem uczestnicy poznają na niej rozwiązania, podejścia i narzędzia, których dziś nie stosują w działaniach contentowych, a z których z powodzeniem mogliby zacząć korzystać – mówi Adam Kręgielewski, członek Rady Programowej konferencji IAB HowTo Content Marketing, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska i Head of Strategy & Social Media w Labcon.
Jak wygrać w content marketingu?
Aby content marketing był skuteczny, wymaga on zarówno głębokiego zrozumienia potrzeb, zainteresowań czy problemów grupy docelowej, jak i prowadzenia kompleksowej strategii tworzenia i dystrybucji treści w odpowiednich kanałach dotarcia. Jak to zrobić podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska.
Na przykład Marcin Niemczyk z PBI opowie m.in. o tym, jakie są najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów, Maciej Józefowicz, Marketing Manager w Mitgo w swojej prelekcji pt. Kiedy marka jest zbyt fajna, zwróci uwagę na to, jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem. Z kolei Tomasz Wileński, CEO iSlay, przybliży temat tzw. super użytkowników oraz tego, jak ich rozpoznać i jak zmierzyć ich zainteresowanie za pomocą branded content. Natomiast o najnowszych trendach w branded content marketingu opowie Marta Wojciechowska, Senior PR, Influencers & Content Manager w Danone. Maciej Kuczyński, Head of Video & Audio Project Team w Ringier Axel Springer Polska, pokaże, jak treść audio przekształca markę w opowieść, która zostaje na dłużej. Tomasz Orłowski, Head of Social Media w Euvic Media, przybliży temat dostosowania treści przekazu do grup docelowych na przykładzie filmu Barbie i grup pokoleniowych, a Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder ViralTalk przedstawi narzędzia AI na TiK Toku i pokaże jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do produkcji treści.
Wśród prelegentów znajdą się również przedstawiciele takich agencji, firm i instytucji jak: GroupM, GoldenSubmarine, Admitad, Labcon, PanParagon, Ideo Force czy BE Media.
Królewski Gambit – zdobądź bilety na konferencję IAB HowTo
Wszystkich zainteresowanych działaniami content marketingowymi, tworzeniem wysokiej jakości treści oraz rozwojem w branżach takich jak: digital marketing, e-commerce, social media, influencer marketing czy digital PR zachęcamy do udziału w konferencji. Bilety dostępne są w dwóch wariantach cenowych. Dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ przewidziane są rabaty na wydarzenie!
Szczegóły dostępne na stronie: https://howto.iab.org.pl/konferencje/content-marketing-2024/
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu.
Materiał sponsorowany przez IAB Polska