Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Artykuł sponsorowany

IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming? Rusza kolejna edycja konferencji nt. marketingu gamingowego

0
Podziel się:

Twoja marka też może dotrzeć z przekazem reklamowym do kilkunastomilionowej grupy polskich graczy i fanów e-sportu! Dowiedz się, jak zbudować strategię komunikacji opartą o ich potrzeby i motywacje, jak współpracować z gamingowymi influencerami i drużynami oraz jak zaistnieć na turniejach w e-sportowym świecie. O tym podczas konferencji IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming opowiedzą najlepsi branżowi eksperci. Druga edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu już 6 lutego w Warszawie!

IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming? Rusza kolejna edycja konferencji nt. marketingu gamingowego
(Materiały prasowe)

Konferencja IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming to wyjątkowe wydarzenie IAB Polska, które tworzą wspólnie eksperci z branży gamingowej, w tym przedstawiciele domów mediowych, agencji marketingowych i wydawcy gier komputerowych. W oparciu o swoje doświadczenie i praktyczne przykłady, opowiedzą jak marki, również te niezwiązane z e-sportem i gamingiem, mogą nie tylko się pokazać, ale naprawdę się w tym świecie rozwinąć.

- W 2019 roku podczas Fornite World Cup ustanowiona została rekordowa pula nagród - 30 milionów dolarów. Kilka tygodni później rekord ten został pobity przez turniej The International 2019 w grze Dota 2 - 34 miliony dolarów. To pokazuje, jak szybko wzrasta wartość, także marketingowa, świata e-sportu i gier. Widzimy wyraźnie, jak również na rodzimym rynku systematycznie wzrasta zainteresowania marek dotarciem do tej grupy. Ponad 16-milionowa społeczność polskich graczy to jednak nadal ogromny marketingowy potencjał do zagospodarowania. O tym, jak skutecznie go wykorzystać powiemy podczas IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming.- mówi Szymon Kubiak, head of business w drużynie esportowej devils.one, Kinguin Poland Sp. z o.o., szef Grupy Roboczej IAB Gry i Esport.

Wydarzenie podzielone jest na 5 bloków tematycznych - poziomów, podczas których uczestnicy krok po kroku dowiedzą się, jak profesjonalnie wykorzystać gaming i e-sport do celów biznesowych swoich marek:

  • LEVEL 1: Początek przygody to wystąpienia dotyczące tworzenia gier, budowania społeczności
  • i rozwijania gry pod kątem e-sportu i gaming.
  • LEVEL 2: Bohaterowie – ten blok poświęcony będzie gwiazdom gamingu i e-sportu.
  • LEVEL 3: Pole bitwy – tu nasi eksperci kompleksowo opowiedzą o tym, jak z rozmachem zorganizować turniej e-sportowy na najwyższym poziomie oraz jak przeprowadzić profesjonalną transmisję z rozgrywek. Nie zabraknie case studies, m.in. z rozgrywek FIFA.
  • LEVEL 4: Next level – w tym bloku skupimy się na gamingowych trendach w najbliższych latach zarówno w Polsce, jak i na świecie.
  • EPILOG: Napisz własną historię – zwieńczeniem konferencji będą praktyczne wystąpienia o tym, jak zdobytą wiedzę dostosować do potrzeb swojej marki – od budowania strategii komunikacji do wdrożenia konkretnych narzędzi.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Kamil Górecki z Fantasyexpo, Szymon Kubiak z devils.one, Adrian Kostrzębski z ESL, Tomek Przeździecki i Maciej Boroń z Mediacom, Jacek Jankowski z Wirtualna Polska Media, Paweł Kowalczyk z Ringier Axel Springer Polska, Łukasz Turkowski z Gameset, Krzysztof Rygiel i Karolina Kałużyńska z Monday, Arkadiusz Miegoń z Mexad Games, Natalia Skrzypek z Dentsu.

Konferencję adresujemy do przedstawicieli firm szukających nowych odbiorców, przede wszystkich marek niezwiązanych ze światem gamingu. Na wydarzenie zapraszamy marketerów szukających inspiracji i rozwoju, a także wszystkich odpowiedzialnych za organizację eventów i współpracę z influencerami. Świat gamingu i e-sportu to wciąż ogromne pole do marketingowego działania.

Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Magazyn Online Marketing, Marketer Plus, naTemat, Newspoint, Social Press, Wirtualna Polska

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany
KOMENTARZE
(0)