Polskie Linie Lotnicze LOT nawiązały współpracę handlową z krajową marką kosmetyków Phenomé. W klasie biznes pojawią się nowe, płócienne kosmetyczki (tzw. amenity kit) zawierające mini-kosmetyki oraz akcesoria przydatne w podróży. To również skarpety we wzory z samolotami, szczoteczka i pasta do zębów, opaska zaciemniająca na oczy, stopery do uszu. Będzie też minitubka kremu nawilżającego i balsamu do ust.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Idzie nowe w klasie biznes LOT-u
To kolejny etap zmian w klasie biznes LOT-u. W czerwcu narodowy przewoźnik ogłosił współpracę z Krosno Glass. Firma z Krosna będzie dostarczać szklanki i kieliszki dla pasażerów klasy biznes i ekonomicznej premium. Pod koniec tegorocznych wakacji zaprezentowana ma zostać nowa porcelana do serwisu pokładowego.
Narodowy przewoźnik szykuje też retrofit, czyli wymianę wnętrza w kabinie pasażerskiej swoich Boeingów 787 Dreamliner. To flagowe samoloty obsługujące połączenia dalekiego zasięgu, m.in. do USA oraz Korei Południowej, Indii, Japonii i Chin. Osiem samolotów tego typu, które jako pierwsze dołączyły do floty LOT-u, ma przejść retrofit do końca 2026 r. Pierwszy B787 Dreamliner w barwach LOT-u lata od 2012 r. Przewoźnik ma też siedem samolotów w wersji B787-9, które dołączyły do floty od 2018 r.
Zmiany obejmą m.in. nowe ustawienie foteli w klasie biznes. Zamiast sześciu foteli w każdym rzędzie, fotele będą cztery. Dzięki temu każdy pasażer ma zyskać swobodny dostęp do przejścia, bez konieczności przechodzenia nad nogami odpoczywającego obok pasażera. Zmiany wyposażenia mają objąć też klasę ekonomiczną premium i ekonomiczną.