Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. MWL
|

Iga Świątek przyniosła miliony PZU

8
Podziel się:

Współpraca sponsorska Igą Świątek przerosła oczekiwania PZU. W pierwszym roku trzyletniej umowy przyniosła dla ubezpieczyciela ponad 40 mln zł ekwiwalentu reklamowego - pisze "Puls Biznesu". 20-letnia tenisistka zwyciężyła m.in. we French Open 2020 i trzech turniejach WTA. Jest w czołówce najlepszych tenisistek świata.

Iga Świątek przyniosła miliony PZU
Iga Świątek generuje miliony ekwiwalentu reklamowego dla PZU. (East News, Artur Hojny)

"Wypracowanie 13,7 mln złotych ekwiwalentu reklamowego Igi Świątek, uzyskanego w polskich mediach dla głównego sponsora w I kwartale, PZU uznał za obiecujący początek współpracy. Komentując coroczny wynik, przyznaje, że przekroczył on pierwotne założenia" - czytamy w dzienniku.

Sponsoring Insight obliczył, że wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 42 mln zł.

To wskaźnik efektywności kontraktu oznaczający koszt reklamy, który marka musiałaby ponieść, by zaistnieć w mediach w takim stopniu, jaki zapewnił jej sponsoring - wyjaśnia gazeta.
Zobacz także: Legenda tenisa chwali Igę Świątek. "Ona zachwyca. To wulkan energii, gra kosmiczny tenis"

Sponsoring w sporcie. Ile PZU zyskuje na współpracy z Igą Świątek?

"To bardzo dobry wynik jak na sport indywidualny, w którym sukces zależy od dyspozycyjności wyłącznie jednej osoby, a nie całego zespołu - a niezwykle trudno utrzymać formę przez cały rok" - mówi "PB" Michał Gradzik, partner zarządzający w Sponsoring Insight.

Według dziennika na 42 mln zł ekwiwalentu złożyło się 13,3 tys. publikacji, przede wszystkim w internecie (9 tys. odpowiadających za 29,6 mln zł - przyp. red.).

Państwowy ubezpieczyciel podkreśla - jak czytamy - że zapewnił Idze Świątek bezpieczeństwo finansowe i możliwość skupienia się na rozwoju sportowym, a do własnych korzyści zalicza m.in. budowanie międzynarodowej rozpoznawalności.

"To istotne dla konglomeratu finansowego działającego w pięciu krajach i mającego duże ambicje. Przede wszystkim jednak Iga kreuje pozytywny wizerunek naszej marki w Polsce, m.in. ułatwiając nam dotarcie do nowych grup klientów, zwłaszcza osób młodych" - mówi Sylwia Matusiak, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.

Tysiące ofert pracy. Sprawdź i znajdź wymarzoną dla siebie pracę już dziś!
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(8)
WYRÓŻNIONE
Pola
3 lata temu
W tym roku odeszłam z PZU za wysokie stawki to samo oferuje mi WARTA o 600 zł.taniej a poza tym nigdy nie patrzę na to kto jest w reklamie tylko jakie ja będę mieć z tego korzyści
Smutny Romek.
3 lata temu
Czy ktoś jak ubezpiecza samochód to bierze pod uwagę jakieś reklamy ze sportowcami? Dla mnie najważniejsza jest wysokość składki ubezpieczeniowej oraz to czy PIS nie ma tam swoich Kolesiów w zarządzie.
pik
3 lata temu
Wyliczają coś, czego nie da się ocenić, a metodologia, to totalna fikcja i wynik z kapelusza.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (8)
Robo
3 lata temu
Zarobili to i dobrze. Gorzej jakby postawili na Kurdej Szatan. Wtedy wtopa murowana haha
Agent
3 lata temu
Czyja to jest córka? Kogo znajomego z rządu? W pzu jest tylko wyzysk człowieka przez człowieka. Pracownicy są wykorzystywani a pieniądze wydawane na prywatę rządową. Ale to też za chwilę się skończy!
Kuan
3 lata temu
Najdroższa benzyna jest na Orleanie bo Kubica tam tankuje
Pola
3 lata temu
W tym roku odeszłam z PZU za wysokie stawki to samo oferuje mi WARTA o 600 zł.taniej a poza tym nigdy nie patrzę na to kto jest w reklamie tylko jakie ja będę mieć z tego korzyści
pik
3 lata temu
Wyliczają coś, czego nie da się ocenić, a metodologia, to totalna fikcja i wynik z kapelusza.