"Na testowanie wytypowanych dla mnie produktów poświęciłam sporo czasu i po konsultacjach z moim zespołem włączyłam je do diety. Nie jest przypadkowe, że pierwszą współpracą ogłaszaną po poprzednim sezonie jest polska marka o globalnych ambicjach, którą zamierzam wspierać w rozwoju i wspólnie promować nasz kraj na świecie", przekazała tenisistka.
Nowa współpraca
Jak podała Iga Świątek, niedługo klienci zobaczą w sklepach izotoniki czy napoje witaminowe Oshee z jej wizerunkiem. "Planujemy też linię moich własnych produktów, więc stay tuned! Co cenię szczególnie, Oshee nawiązało współpracę także z całym moim teamem - Tomaszem, Maciejem i Darią. Bardzo się cieszę na to, co wspólnie zaplanowaliśmy", przekazała Świątek.
Umowa z Oshee weszła w życie pierwszego lutego 2023 roku i będzie obowiązywać przez dwa lata z możliwością przedłużenia
– Współpraca Oshee z Igą Świątek i jej zespołem związana jest również z potrzebą pokazania, że za sukcesem sportowym stoi cały sztab ludzi i odpowiedzialne decyzje podejmowane przez sportowców i ich zespoły – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO Oshee.
Partner strategiczny
Przypomnijmy, że głównym sponsorem i partnerem strategicznym tenisistki jest PZU. Poza tym w swoim portfolio Świątek ma również umowy z takimi firmami, jak Rolex, Asics czy Xiaomi.
W czerwcu ubiegłego roku pisaliśmy w money.pl, że nawet 100 mln zł może wynosić ekwiwalent reklamowy głównego partnera Igi Świątek. PZU rozpoczęło współpracę z tenisistką pod koniec stycznia 2021 r. Jak wyliczał Sponsoring Insight dla "Pulsu Biznesu", po zaledwie dwóch miesiącach współpraca wypracowała dla spółki 14 mln zł ekwiwalentu reklamowego.
"Natomiast po roku były to już 42 mln zł. Jest to wskaźnik pokazujący, jaką kwotę należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. A sama Świątek wychodzi na kort w stroju z widocznym logo PZU", pisał Piotr Bera z money.pl.
Tenisowa lista płac
Według danych organizacji WTA z września 2022 roku Iga Światek zajmowała 34 pozycję w rankingu najlepiej zarabiających tenisistek wszech czasów, z łączą sumą nagród wynoszącą 14 076 777 dolarów.
Od maja 2021 do maja 2022 r. tenisistka zarobiła na korcie 5,6 mln dol. - wynika z danych portalu Sportico. To największa kwota (w ciągu analizowanych 12 miesięcy) wśród wszystkich sportsmenek bez podziału na dyscyplinę sportu. Druga w tej kategorii była inna tenisistka - Ashleigh Barty (5,1 mln dol.), a trzecia - golfistka z Korei Południowej Jin Young Ko (3,6 mln dol.).
"Świątek do całkowitych zarobków Lewandowskiego jeszcze dużo brakuje, ale biorąc pod uwagę jej znakomitą formę oraz rozpoznawalność - już wkrótce tenisistka może dołączyć do najlepiej zarabiających we wpływach z reklam. I tym samym dogonić, a może nawet i przegonić Lewandowskiego", pisał Piotr Bera.