O nowym formacie InPostu informuje cashless.pl. Portal podaje, że aplikację służącą do zamawiania zakupów spożywczych można już pobrać ze sklepów z aplikacjami w systemach Android i iOS.
Portal wiadomoscihandlowe.pl potwierdza, że aplikacja już działa. "Zamawiaj zakupy spożywcze do z dostawą InPost do domu lub pod wskazaną lokalizację. Na dzisiaj lub na inny wskazany dzień. Swoje zakupy możesz otrzymać nawet w ciągu 60 minut" - informuje firma kurierska w aplikacji.
Na swoim koncie w serwisie LinkedIn start aplikacji InPostFresh potwierdził prezes InPostu Rafał Brzoska.
"Wspólnie z naszym partnerem Makro Cash and Carry Poland testujemy i 'szlifujemy' proces i samą aplikację w Warszawie, by później szybko ją skalować na kolejne miasta. To zupełnie nowy rozdział dla nas - do tej pory byliśmy dostawcą usług dla ecommerce, a w tej chwili sami stajemy się jego częścią! Dziękuję całemu #teaminpost za wytężoną pracę nad tym projektem!" - napisał Rafał Brzoska.
Na razie z usługi skorzystać mogą mieszkańcy Warszawy. InPost jednak planuje jej uruchomienie w kolejnych miastach.
W piątek natomiast spółka poinformowała, że sfinalizowała przejęcie francuskiej firmy Mondial Relay. Wartość transakcji przekroczyła 500 mln euro.