Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. PBE
|

InPost nowym sponsorem PZPN. To najwyższy kontrakt w historii

22
Podziel się:

Firma InPost została strategicznym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Europejski potentat w dziedzinie logistyki będzie wspierał piłkarzy do 31 lipca 2024 r. To największa umowa sponsorska prywatnej polskiej firmy w historii PZPN.

InPost nowym sponsorem PZPN. To najwyższy kontrakt w historii
Firma InPost została sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej (mat. prasowe, Lukasz Kaminski)

- Chcemy dzielić się naszym sukcesem - dlatego zdecydowaliśmy się wspierać rozwój sportu, który Polacy tak kochają. Z wielką dumą i radością - ogłosił w poniedziałek (30 maja) Rafał Brzoska, założyciel firmy InPost. Dodano, że jest to największa umowa z prywatną firmą z Polski w dziejach PZPN. Kwoty nie zdradzono, lecz dziennikarz portalu sport.interia.pl Sebastian Staszewski pisał kilka dni temu, że opiewa ona na 8-10 mln zł rocznie.

W InPost wierzymy, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność i zaangażowanie, przede wszystkim zaś zgrany zespół i silne, odpowiedzialne przywództwo. Taką polską reprezentację, pod wodzą Roberta Lewandowskiego, chcemy oglądać - dodał Brzoska.

Umowa obowiązuje do 31 lipca 2024 r., ale może zostać przedłużona o dwa lata. InPost w jej ramach uzyskał prawo posługiwania się tytułem "Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski" oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje też ekspozycje logo firmy na strojach treningowych kadry oraz nośnikach reklamowych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Powrót absurdalnie wysokich rachunków w wakacje? "Takie historie to rzadkość"
Jesteśmy przekonani, że ta kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy. Wszyscy doskonale wiemy, że znajdujemy się w roku mundialowym. Mistrzostwa świata w Katarze już za chwilę staną się tematem numer jeden ogólnonarodowej debaty. Kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywania spotkań, są natychmiast wyprzedawane, a fani podążając za nią po całej Europie, budują pozytywny wizerunek drużyny oraz kraju. Cieszymy się, że InPost dołącza do naszej druzyny - powiedzial Cezary Kulesza, prezes PZPN.

InPost działa nie tylko w Polsce, ale również z Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Portugalii czy Włoszech. Polska firma obsługuje 22 tys. paczkomatów. W lipcu 2021 r. InPost przejął za 513 mln euro francuskiego potentata logistycznego Mondial Relay. Wejście firmy w 2021 roku na giełdę EURONEXT-Amsterdam było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(22)
WYRÓŻNIONE
Takto
3 lata temu
Gwóźdź do trumny w dobie kryzysu
Ajwaj
3 lata temu
To już wiadomo dlaczego InPost podniósł ceny.
Kibic
3 lata temu
Może więc w ramach reklamy powinni do Kataru InPostem polecieć?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (22)
ask
rok temu
Dziwię się sponsorom. Wspieranie takiej reprezentacji to nie powód do chwały. Ale cóż... zasięgu w mediach i wśród kibiców...
Kuba
3 lata temu
to beda pracowite lata zarówno dla reprezentacji jak i dla inpostu
Jack
3 lata temu
chętnie wybiore sie na mecz zobaczyc nowe koszulki i zmiany
Man
3 lata temu
bardzo lubie tą firme wiec w sumie nie ma powodu zeby sie nie cieszyc sukcesem
All
3 lata temu
prawdziwe osiągnięcie, byle kto też nie zostaje sponsorem
...
Następna strona