InPost wspólnie z platformą IdoSell już w najbliższych tygodniach umożliwi klientom darmowe zakupy w części sklepów internetowych. Warunek jest jeden - zakupy za minimum 40 zł.
"Obecne czasy pandemii to czas, by robić coś dobrego dla konsumentów. Dlatego nazwaliśmy ten projekt Smile, czyli uśmiech. Wierzymy, że ten uśmiech spopularyzuje e-handel jeszcze bardziej" – podkreśla Paweł Fornalski z IdoSell.
Firmy powołują się przy okazji na badanie Gemius "E-commerce w Polsce 2020". Miało ono wykazać, że to właśnie darmowa dostawa jest jednym z głównych czynników, które mogą przekonać konsumentów do częstszych zakupów w sklepach internetowych (57 proc. badanych).
Usługa Smile ma zdaniem jej twórców przynieść zwiększoną "konwersję" (pożądane działania konsumentów) sprzedawcom, jednocześnie oferując klientom zaoszczędzenie na dostawie.
W ocenie Rafała Brzoski, prezesa InPostu, obecnie darmowe dostawy stanowią dla klientów "rewolucję", choć w przyszłości mogą stać się normą dla całego rynku sprzedaży internetowej.