Ostatnie trzy tygodnie, a więc czas przymusowego siedzenia w domu, sprzyja robieniu zakupów przez internet. Kurierzy mają ręce pełne roboty. Aby usprawnić proces dostarczania paczek, InPost wprowadził nowe sposoby, za pomocą których klienci mogą kontrolować swoje paczki. Wykorzystał do tego komunikator WhatsApp.
Za jego pomocą mogą oni zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat, a także numer do kuriera. To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce dostępne za pośrednictwem tej aplikacji. Z InPost można skontaktować się także za pomocą Google Asystenta wywołując bota o nazwie ChatBot Mat frazą "Porozmawiaj z InPost", a także na Messengerze – informuje serwis "Dla Handlu".
Jednocześnie Rafał Brzoska, prezes InPostu zaapelował do klientów, by jak najszybciej odbierali swoje paczki, tak by nie tworzyły się niepotrzebne przestoje.
- Zapotrzebowanie na usługi InPost jest ogromne, bo w tym trudnym okresie zakupy w Internecie zwłaszcza z odbiorem w Paczkomacie, ale także przez kuriera InPost, stały się bezpieczniejsze od tych odbieranych w punktach stacjonarnych - mówi Rafał Brzoska, prezes InPost – powiedział.
W związku ze szczególnymi zasadami higieny, InPost zrezygnował z podpisów, a zamiast nich wprowadził kody odbioru, dzięki którym udało się wyeliminować konieczność bezpośredniego kontaktu z kurierem. Dzięki aplikacji InPost możliwe jest mobilne otwieranie skrytki Paczkomatu – bez potrzeby dotykania panelu sterującego.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl