O współpracy z InPostem Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) ma oficjalnie poinformować w poniedziałek 30 maja – informuje "Presserwis". Na wspólnej konferencji na PGE Narodowym wystąpią ze strony związku: prezes Cezary Kulesza i sekretarz generalny Łukasz Wachowski, a ze strony firmy: założyciel i prezes Rafał Brzoska, dyrektorka marketingu Izabela Karolczyk-Szafrańska i rzecznik prasowy Wojciech Kądziołka – wymienia portal wirtualnemedia.pl.
Szykuje się ogromny kontrakt
Informację o współpracy InPostu i PZPN podał jako pierwszy dziennikarz sportowy portalu sport.interia.pl Sebastian Staszewski. Jak stwierdził na Twitterze, będzie to "jeden z najwyższych [kontraktów - przyp. red.] w historii polskiej piłki".
Firma InPost zostanie nowym sponsorem strategicznym reprezentacji Polski. Słyszę o kwocie ok. 8-10 mln złotych rocznie. To będzie drugi najwyższy kontrakt w PZPN (po Lotosie) i jeden z najwyższych w historii polskiej piłki. Współpraca ma trwać przynajmniej 4 lata – napisał dziennikarz na Twitterze.
Dalsza część artykułu znajduje się pod materiałem wideo
Jego informację potwierdził Maciej Iwański z TVP Sport. Podkreślił też, że kwota 10 mln złotych to "świetna umowa" dla związku.
InPost dołącza do szerokiej gamy sponsorów
Od 2015 roku głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej jest Grupa Lotos. Umowa między podmiotami wygasa pod koniec 2022 roku; z uwzględnieniem wszystkich premii jest warta około 100 mln złotych - wylicza portal wirtualnemedia.pl.
Status oficjalnych sponsorów z kolei mają: STS, Biedronka, Oshee, Leroy Merlin i T-Mobile Polska. Partnerami są: Alior Bank, rent99, Fakro i Ustronianka.
Pod koniec marca reprezentacja Polski zakwalifikowała się na Mistrzostwa Świata 2022 po pokonaniu Szwecji 2:0 w meczu barażowym. Turniej odbędzie się w Katarze, który dzięki rywalizacji sportowej stara się podnieść swoje znaczenie na świecie.