Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Jak dane i nowe technologie napędzają handel detaliczny i e-commerce?

1
Podziel się:

Nowoczesne narzędzia pozwalają zdobyć wiedzę na temat klienta i jego zachowań. Po jakie technologie sięgnąć i jak skutecznie je wykorzystać, aby poprawić obsługę klienta i zwiększyć sprzedaż?

Już dzisiaj zapisz się na webinarium Chmury Krajowej “Handel detaliczny i e‑commerce napędzane przez dane i nowe technologie”, który odbędzie się 4 września 2020 r.
Już dzisiaj zapisz się na webinarium Chmury Krajowej “Handel detaliczny i e‑commerce napędzane przez dane i nowe technologie”, który odbędzie się 4 września 2020 r. (Adobe Stock)

Artykuł sponsorowany

O czym marzyli zarządzający sieciami detalicznymi sprzed lat? O tym, żeby wiedzieć jak najwięcej o klientach: czego szukają, na czym im zależy, jak podejmują decyzje zakupowe. Wraz z rozwojem technologii, z zazdrością spoglądali na sektor e-commerce, który dynamicznie rósł i zbierał coraz więcej informacji o kupujących.

Ale to już przeszłość.

Dzisiaj podział na tradycyjny handel offline i nowoczesny e-commerce zaciera się, bo w klasycznych sklepach klienci uzbrojeni w karty lojalnościowe i aplikacje mobilne na smartfony również zostawiają coraz więcej danych na temat swojego koszyka zakupowego. A sklepy, które zaczynały jako internetowe, doczekały się też prawdziwych salonów sprzedaży. Klienci coraz chętniej przemieszczają się między światem online i offline, nie chcą pomiędzy nimi sztucznych podziałów. Danych jest coraz więcej. Więc coraz większym wyzwaniem staje się ich analiza i podejmowanie na ich podstawie najlepszych decyzji biznesowych.

Rosną też wymagania klientów: oczekują m.in. szybkiej i wygodnej komunikacji, bezbłędnej logistyki z możliwością śledzenia gdzie jest ich przesyłka i oferty opracowanej na podstawie ich realnych potrzeb i dotychczasowych zachowań i elastyczności. To sprzedawca ma się dostosowywać do potrzeb klienta, który sam wybiera gdzie i jak złoży zamówienie i gdzie odbierze zakupiony towar. Trudne? Tak, ale nie niemożliwe. Rozwiązaniem są nowoczesne narzędzia IT i eksperci, którzy pomagają w ich doborze i wdrożeniu w organizacji, aby jak najszybciej można było korzystać z danych.

Google oferuje w ramach chmurowej platformy Google Cloud bogatą paletę zaawansowanych narzędzi, które wspierają prowadzenie zarówno sklepu internetowego jak i tradycyjnej sieci handlowej. Podczas webinarium eksperci Google oraz Chmury Krajowej opowiedzą m.in. o tym jak zbierać i łączyć dane, jak je wizualizować, jak chatboty i voiceboty mogą usprawniać obsługę klienta, jak obsłużyć kilkunastokrotny wzrost liczby klientów w Black Friday lub w okresie przedświątecznym, jak personalizować oferty i wiele innych. Jednym słowem: jak dzięki nowoczesnym technologiom sprzedawać więcej. Już dzisiaj zapisz się na webinarium Chmury Krajowej “Handel detaliczny i e‑commerce napędzane przez dane i nowe technologie”, który odbędzie się 4 września 2020 r.

Pełna treść agendy i formularz rejestracyjny: https://chmurakrajowa.pl/webinary/

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
Diana
4 lata temu
Klienci oczekują szybkich odpowiedzi, niezależnie od pory dnia. Chatboty są odpowiedzią na to — mogą pracować w nocy i nie wymagają przerw ani wakacji. Integracja z live chatem usprawnia obsługę klienta. Konsultanci mogą rozwiązywać sprawy skomplikowane lub jednostkowe, na które chatbot może nie znać odpowiedzi. Oszczędności, z tytułu zwiększania skuteczności e-marketingu dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, są znaczące i wynoszą nawet 20% - 30%. Trochę naszych przykładów w InteliWISE, w Polsce jak i za granicą, opisujemy na InteliWISE.pl
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
Diana
4 lata temu
Klienci oczekują szybkich odpowiedzi, niezależnie od pory dnia. Chatboty są odpowiedzią na to — mogą pracować w nocy i nie wymagają przerw ani wakacji. Integracja z live chatem usprawnia obsługę klienta. Konsultanci mogą rozwiązywać sprawy skomplikowane lub jednostkowe, na które chatbot może nie znać odpowiedzi. Oszczędności, z tytułu zwiększania skuteczności e-marketingu dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, są znaczące i wynoszą nawet 20% - 30%. Trochę naszych przykładów w InteliWISE, w Polsce jak i za granicą, opisujemy na InteliWISE.pl