W dniach 22-24 października 2024 roku w Warszawie odbędzie się już XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce I ❤ Marketing & Technology. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy, aby podzielić się swoją wiedzą oraz… zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników.
Dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami plus rywalizacja
Wydarzenie zgromadzi około 1500 uczestników, którzy będą mieli okazję posłuchać 36 unikalnych wystąpień i dzięki temu poznać najnowsze narzędzia, trendy, strategie oraz innowacje.
Wszystko odbędzie się w nietypowej formule, bo mowa tu prawdopodobnie o jedynej na świecie zgrywalizowanej konferencji. Innymi słowy, prelegenci i prelegentki nie tylko podzielą się wiedzą oraz przekażą cenne wskazówki, lecz także powalczą o sympatię widzów. Każda osoba na scenie dostanie tylko 18 minut, a to odbiorcy zadecydują, które wystąpienie ich najbardziej przekonało oraz porwało. Eksperci zatem muszą jednocześnie wykazać się dobrymi umiejętnościami marketingowymi w praktyce, tak by zdobyć miejsce na podium i upragnioną statuetkę w kształcie serca.
Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania uczestników. Zatem osoby liczące na żywy networking i wymianę doświadczeń na pewno nie będą zawiedzione!
Zaletą konferencji jest również to, że zgromadzi przedstawicieli zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych, dzięki czemu wiele spotkań biznesowych można odbyć na miejscu.
Wydarzenie zostało podzielone na trzy ścieżki tematyczne:
- 22 października – I ❤ social media;
- 23 października – I ❤ marketing;
- 24 października – I ❤ AI
Droga do sukcesu w mediach społecznościowych
Budowanie marki własnej w mediach społecznościowych lub zarządzanie profilami innych osób i podmiotów to proces skomplikowany, a satysfakcjonujące wyniki zależą od wielu czynników. Pomysł i atrakcyjny content to jedno – trzeba też znać potrzeby i nawyki potencjalnych odbiorców, umiejętnie przyciągać i zatrzymywać ich uwagę, optymalnie zarządzać reklamami czy radzić sobie z algorytmami i automatyzacją. Wszystkie te zagadnienia pojawią się w ścieżce tematycznej "I ❤ social media".
Marketing internetowy bez tajemnic
Marketing internetowy to kolejny obszar, który wymaga zarówno dobrych umiejętności technicznych i analitycznych, jak i tworzenia przekazów, które zwrócą uwagę odbiorców, a przede wszystkim – zachęcą ich do zaangażowania oraz interakcji. Ścieżka "I ❤ marketing" będzie poświęcona między innymi działaniom SEM, kampaniom mailingowym, ale też różnorodnym aplikacjom i platformom, na których można osiągać znakomite wyniki biznesowe.
Era sztucznej inteligencji?
Sztuczna inteligencja (SI) – albo artificial intelligence (AI) – to obszar nowy, skomplikowany, zarówno z ogromnymi możliwościami, jak i pewnymi zagrożeniami. Prelegenci w ścieżce tematycznej "I ❤ AI" skupią się przede wszystkim na tym, jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz jak wdrożyć AI w swojej firmie. Można liczyć na ciekawe studia przypadków, ale też szersze prognozy w kontekście trendów i kierunków tych nowych narzędzi, które mogą zrewolucjonizować nie tylko marketing internetowy, lecz także samo życie codzienne.
Jak wziąć udział w konferencji?
Uczestnicy mają do wyboru bilet na jeden dzień eventu lub wejściówkę 3-dniową. Dzięki temu mają szansę na dopasowanie tematyki wystąpień do swoich potrzeb i preferencji. Co więcej, program swojego wyjazdu mogą dopełnić dodatkowymi szkoleniami, które organizowane są w tygodniu konferencyjnym:
- 21 października – AI dla marketingu
- 23 października – Social Media Manager
- 24 października – Strategia marketingowa
Bilety można nabyć na stronie konferencji, gdzie znajduje się również szczegółowa agenda wydarzenia.
Płatna współpraca z Sprawny.marketing Sp. z o.o.