CCC – zakupy online
Mimo że większość z nas pracuje zdalnie i spędza czas w domu, można robić zakupy przez Internet – również w sklepie online CCC. Sklepy stacjonarne i galerie handlowe są obecnie zamknięte lub podlegają ograniczeniom – jak np. limit Klientów, godziny otwarcia itp. Po ponownym otwarciu sklepów, Klienci będą mogli zareklamować produkty w sklepach stacjonarnych.
Warto skorzystać z wolnej chwili, aby online na spokojnie obejrzeć najnowszą wiosenną kolekcję i znaleźć idealne buty CCC. Opinie na temat zagrożeń, jakie niesie ze sobą koronawirus, sprawiają, że lepiej zostać w domu i wygodnie zamówić wybrane artykuły do domu. CCC zapewnia nie tylko bezpieczne zakupy online, ale dodatkowo bezpłatną dostawę pod wskazany adres oraz 60 dni na darmowy zwrot (https://ccc.eu/pl/regulamin-akcji-wydluzony-termin-zwrotu-produktow).
Bezpieczne zakupy, zwroty i reklamacje CCC przez Internet
W związku z zaistniałą sytuacją niewiele jednak zmieniły się zasady reklamacji. CCC gwarantuje 2-letnią rękojmię na buty i akcesoria, a proces zwrotu przebiega tak samo – bez utrudnień. Skorzystaj z możliwości zakupu obuwia w sklepie internetowym i zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi reklamacji.
Buty CCC – opinie o zasadach bezpieczeństwa podczas pandemii
W trakcie trwania pandemii i zagrożenia wszyscy lekarze zalecają, aby przestrzegać zasad bezpieczeństwa oraz działać profilaktycznie. Najbezpieczniej jest zostać w domu, a do sklepów stacjonarnych wyjść tylko po niezbędne produkty – jak artykuły spożywcze lub lekarstwa. Inne artykuły zamawiane są obecnie najczęściej online – CCC zapewnia bezpieczną dostawę oraz zwrot w przypadku reklamacji.
Wszystkie buty i akcesoria dostępne w CCC podlegają 2-letniej rękojmi – Klient, jeśli stwierdzi wadę prawną lub fizyczną produktu, ma prawo złożyć reklamację. Nie ma znaczenia, której marki jest to produkt – m.in. Lasocki, Puma, Sprandi, Lanetti, Gino Rossi czy Jenny Fairy. Jeśli towar okaże się wadliwy, należy skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację w CCC, odsyłając produkty zakupione online za pośrednictwem kuriera – w czasie pandemii sklepy są nieczynne i osobiście w dowolnym salonie nie jest to czasowo możliwe.
Reklamacja CCC – jedynie online i za pośrednictwem kuriera
Potrzebny jest dowód zakupu oraz zgłoszenie reklamacyjne, w którym Klient zamieści dokładny opis wady – tu można zapoznać się szczegółowo z zasadami reklamacji butów i innych produktów zamówionych w sklepie internetowym CCC. W formularzu należy zamieścić opis wady, podać datę jej stwierdzenia, a także dane kontaktowe i żądanie kierowane do CC – jak między innymi usunięcie wady, wymiana na pełnowartościowy model, obniżenie ceny, rezygnacja z zakupu i zwrot pieniędzy.
Produkty zamówione w sklepie online można odesłać do CCC, korzystając z najbezpieczniejszej formy transportu. W celu bezpłatnego odesłania reklamowanego towaru za pośrednictwem InPostu wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/CCC i wypełnij formularz, wybierając jako powód zwrotu reklamację. W ciągu 24 godzin otrzymasz sms z kodem do paczkomatu, który pozwoli bezpłatnie nadać paczkę. Więcej na: https://ccc.eu/pl/reklamacje.
Możliwe jest także samodzielne nadanie paczki – należy ją wysłać pod poniższy adres:
CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A.
1. Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra
CCC ma na rozpatrzenie reklamacji 14 dni od daty otrzymania produktu – po jej zaakceptowaniu zwrot należności jest realizowany w trakcie następnych 14 dni.
Bezpieczeństwo priorytetem
Oba sposoby są bezpieczne pod warunkiem przestrzegania zasad higieny – należy założyć jednorazowe rękawiczki oraz po umieszczeniu przesyłki w skrytce, użyć płynu do dezynfekcji rąk. InPost dodatkowo dba o odkażanie paczkomatów, ale warto zadbać o profilaktykę najlepiej jak to możliwe.
W centrum logistycznym obowiązują specjalne wytyczne odnośnie do organizacji pracy, które mają zabezpieczyć zarówno Pracowników, jak i Klientów – zmniejszony skład, rękawiczki jednorazowe, Pracownicy przyjmujący towar pracują w maseczkach, regularnie wykonywany jest pomiar temperatury. Centrum logistyczne jest codziennie kilka razy na dobę dezynfekowane. Pracownicy biurowi pracują w zmniejszonym składzie, a część z nich wykonuje pracę zdalną.
CCC – reklamacja niezasadna
CCC ma też prawo nie uznać roszczeń i żądania Klienta – takie sytuacje mają miejsce zwykle wtedy, gdy nie zapewniono butom odpowiedniej pielęgnacji albo były użytkowane w niewłaściwy sposób – każdy rodzaj obuwia ma swoje konkretne przeznaczenie. Wtedy może okazać się, że będzie to w przypadku CCC reklamacja niezasadna. Jest też możliwe odwołanie się od decyzji, jeśli Klient jest przeświadczony o swojej racji – wymagane są jednak rzetelne argumenty.
Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany