Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
aktualizacja
Artykuł sponsorowany przez Sunrise System

Jak wykorzystać content marketing w pozycjonowaniu: przyciąganie ruchu dzięki SEO

Podziel się:

Chcąc cieszyć się jak najwyższą pozycją w organicznych wynikach wyszukiwania, konieczne jest wdrożenie na stronie internetowej różnego rodzaju działań. Pomóc w tym może agencja marketingowa, która krok po kroku zaimplementuje niezbędne zmiany, aby użytkownicy Internetu chętniej i częściej klikali w Twoją witrynę. Sprawdź, jak profesjonalne działania mogą pomóc Twojej firmie w przyciąganiu ruchu oraz budowaniu lepszej widoczności!

Jak wykorzystać content marketing w pozycjonowaniu: przyciąganie ruchu dzięki SEO
(materiały partnera, NIPITPHON)

Wpływ SEO na pozyskiwanie ruchu organicznego i generowanie leadów

Niezależnie od tego, czy jesteś dużym przedsiębiorcą z Poznania, czy prowadzisz mały sklep odzieżowy online, pozycjonowanie jest kluczem do sukcesu każdej firmy, która chce zaistnieć w Internecie. Strategia prowadzona przez agencję SEO na stronie to szereg metod on-site oraz off-site, które razem pozwalają na osiąganie lepszych efektów Twojej witrynie. Implementacja meta tagów, wdrażanie odpowiednio przygotowanych plików takich, jak robots.txt, czy mapa witryny, linkowanie wewnętrzne to działania pozwalające na łatwiejszą i szybszą weryfikację Twojej strony przez roboty Google. A to właśnie one są odpowiedzialne za jej pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. Pamiętaj, że im wyżej Twoja witryna znajdzie się w rankingu, tym większe prawdopodobieństwo, że to właśnie w link do niej klikać będą potencjalni klienci.

Kreowanie wartościowych treści dla optymalizacji SEO: słowa kluczowe i tematy

Dla wielu osób content znajdujący się na stronach internetowych to przede wszystkim słowo pisane: artykuły, blogi, poradniki, opisy kategorii lub produktów. Ale specjaliści agencji marketingowych zajmujący się optymalizacją SEO doskonale wiedzą, że treść to znacznie więcej. Mogą nią być także infografiki, filmy video, fotografie, animacje, tabele, a nawet podcasty. Kluczem do sukcesu jest dopasowanie odpowiedniego rodzaju treści do charakteru branży oraz potrzeb docelowego klienta. Zupełnie inna forma odbioru sprawdzi się w przypadku młodszych internautów, a inna dla seniorów. Także same tematy treści zależne są od charakteru Twojego biznesu i tego, jaki wizerunek chcesz budować wśród konkurencji.

- Google wciąż najlepiej radzi sobie ze zrozumieniem contentu pisanego. Niemniej ich nadrzędnym celem jest rzeczywiste zrozumienie każdego rodzaju treści – nie tylko tekstówmówi Krzysztof Mierzyński, Content Marketing Director w Sunrise System.W czasach rozwiązań typu MUM (ang. Multitask Unified Model) i skokowego rozwoju AI, umiejętny dialog z wyszukiwarką Google jest kluczem do sukcesu SEO. A sukces SEO przekłada się na realny wzrost biznesowy firmy.

Ale na tym nie kończy się optymalizacja z pomocą specjalistów agencji SEO, ponieważ jej zadaniem jest również wdrożenie treści wraz z odpowiednimi słowami kluczowymi. Powinny one bowiem zostać umieszczone nie tylko w tekstach, ale także innych elementach strony www, np. adresie URL, meta tagach, nagłówkach, atrybutach ALT czy linkach. Dobranie odpowiednich fraz jest kluczowe dla uzyskania wysokiej pozycji witryny w wynikach wyszukiwania, dlatego niezwykle ważne jest, aby były one dopasowane do charakteru Twojej działalności. Z uwagi na to, warto skorzystać z agencji SEO, która dzięki doświadczeniu oraz specjalistycznej wiedzy przygotuje najtrafniejsze propozycje słów kluczowych.

Wykorzystanie analizy danych do doskonalenia strategii content marketingowych

Wdrożenie powyższych elementów to nie koniec przygody z pozycjonowaniem. Strategia content marketingowa przygotowywana przez agencję SEO opiera się bowiem na regularnej optymalizacji i kontrolowaniu pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. A w tym niezwykle pomocna jest analiza danych, która możliwa jest dzięki specjalistycznym narzędziom takim jak Google Search Console, PageSpeed Insights czy wtyczka Lighthouse, pozwalającym na weryfikację podstawowych wskaźników internetowych. Niezwykle przydatnymi platformami, które pozwalają doskonalić i planować strategie content marketingowe są także:

  • Google Analytics, który umożliwia sprawdzanie ruchu nie tylko ze źródeł organicznych, ale także płatnych np. z Google Ads.
  • Google Keyword Planner, który pozwala analizować i planować słowa kluczowe.
  • Looker Studio, który łączy dane pochodzące z innych platform Google, umożliwiając tworzenie wizualizacji.

Wszystkie te narzędzia pozwalają w łatwy sposób opracować najlepiej dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu strategię content marketingową, której zadaniem jest dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Nie musisz uczyć się ich obsługi - wystarczy, że oddasz się w ręce doświadczonej agencji SEO, która zrobi to za Ciebie!

Artykuł sponsorowany przez Sunrise System

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl