Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał sponsorowany przez InPost

Jak z InPost Pay możesz zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków w Twoim sklepie internetowym?

Podziel się:

Handel internetowy to nie tylko możliwość osiągania zysków, ale i wiele wyzwań, takich jak ograniczanie liczby porzuconych koszyków zakupowych. Z pomocą przychodzi nowa usługa InPost Pay, która pomaga sklepom e-commerce zwiększyć konwersję.

Jak z InPost Pay możesz zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków w Twoim sklepie internetowym?
(materiały partnera)

Porzucenia koszyków w sklepie internetowym

Duży wybór produktów, konkurencyjne ceny i widoczność w sieci to kluczowe czynniki sukcesu sklepu internetowego. Niemniej jednak, inne czynniki, takie jak metody dostawy i opcje płatności, mają również duże znaczenie dla finalizacji transakcji przez klientów. Jeśli te elementy nie spełniają oczekiwań klientów, może dojść do porzucenia wirtualnych koszyków na ostatnim etapie zakupów.

Jednym ze sposobów na zwiększenie konwersji jest stworzenie jak najkrótszej ścieżki zakupowej. Ważne jest, aby proces realizacji zamówienia, od znalezienia produktu do finalizacji transakcji, był jak najprostszy. W tym pomaga nowa usługa InPost Pay.

Proces zakupu z InPost Pay

InPost Pay to nowy sposób na zakupy online, który ułatwia proces dokonywania transakcji w sklepach internetowych. Wystarczy jednorazowa rejestracja, aby płacić za produkty na wielu witrynach bez potrzeby wypełniania formularzy za każdym razem

Podczas zakupów online, wszystko co musi zrobić klient to kliknąć na "Utwórz koszyk z InPost Pay" na stronie wybranego produktu. Następnie zostanie poproszony o podanie numeru telefonu, z który jest zalogowany w aplikacji InPost. Po kliknięciu "Połącz", koszyk zostanie przeniesiony do aplikacji InPost Mobile, gdzie można łatwo zakończyć zakupy. Dodatkowo, można dodawać kolejne produkty na stronie sklepu, klikając "dodaj do koszyka", a one automatycznie pojawią się w koszyku sklepu oraz w InPost Pay.

Jeśli klient i tak porzuci koszyk tuż przed sfinalizowaniem transakcji, InPost Pay przypomni mu o pozostawionych zakupach i zachęci do powrotu na stronę sklepu. Dzięki temu sklep internetowy ma większą szansę na zwiększenie sprzedaży i redukcję liczby porzuconych koszyków zakupowych. Więcej informacji o usłudze i korzyściach z jej wdrożenia można znaleźć na stronie: https://inpostpay.pl/biznes.

Materiał sponsorowany przez InPost

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl