Reklama zaczyna się od sceny, która klimatem przypomina filmy z udziałem Jamesa Bonda. Agent, czyli Daniel Craig stoi zamyślony na moście. Następnie odwraca się, widzimy za nim tłum fotoreporterów. Aktor następnie wsiada do rolls royce'a, a potem idzie do hotelu, gdzie tanecznym krokiem przemierza wnętrza. Pomysł jest nawiązaniem do teledysku Fatboy Slima "Weapon Of Choice" z udziałem Christophera Walkena.
Reżyserem klipu jest Taika Waititi, który w 2020 roku odebrał Oscara za scenariusz do filmu "Jojo Rabbit", w którym zagrał jedną z głównych ról — wyimaginowaną postać inspirowaną Adolfem Hitlerem. W jego dorobku są również spoty reklamowe promujące m.in. Samsunga, Old Spice czy Coca-Colę.
Za taneczną choreografię klipu odpowiada z kolei JaQuel Knight, znany fanom Beyonce — który odpowiadał układy taneczne, które można zobaczyć w teledyskach do "Single Ladies" czy "Formation".
Co ciekawe, wódka Belvedere pojawiła się już wcześniej w słynnej bondowskiej serii, w filmie "Spectre". Jest składnikiem słynnego drinka zamawianego przez Bonda, czyli Martini z wódką, wstrząśniętego, niezmieszanego. Zamawia Stephanie Sigman, która w filmie "Spectre" gra tajemniczą Estrellę.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wcześniej polską wódkę zachwalał także Bruce Willis
Belvedere to polska wódka super premium. Została stworzona w 1993 roku przez Polmos Żyrardów. Na rynek amerykański trafiła już początku 1996 roku. Przez ekspertów została uznana wówczas za pierwszą na świecie wódkę w segmencie super premium.
Butelka wódki zawiera wizerunek Pałacu Belwederskiego w Warszawie. Zezwolenia na użycie go przez tę markę udzielił prezydent Lech Wałęsa.
Dziś Belvedere należy do marek LVMH, największego na świecie producenta dóbr luksusowych. W Polsce wyłącznym dystrybutorem wódki Belvedere jest Moët Hennessy Polska. Wcześniej ambasadorami wódki Belvedere były m.in. Grace Jones, Lady Gaga czy Rita Ora.
Daniel Craig to kolejny aktor reklamujący produkowany w Polsce alkohol. W poprzednich latach robił to m.in. aktor Bruce Willis, który zachwalał wódkę Sobieski.
W kwietniu 2022 r. marka wódki Belvedere rozpoczęła także współpracę z trojgiem artystów z polskiej sceny muzycznej, w tym m.in Natalią Szroeder i Tymkiem. Kampania "Belvedere Nation" ma być manifestem społeczności osób mających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta.
Z najnowszych badań wynika, że Polacy kupują coraz więcej alkoholu. W 2021 roku wydali na napoje wyskokowe prawie 45 mld zł, o 4 mld zł więcej niż rok wcześniej - podała niedawno "Rzeczpospolita".
Dziennik powołując się na badania MoneyTransfers.com poinformował, że Polacy spożywający średnio jedną półlitrową butelkę wódki, dwie butelki wina lub osiem butelek półlitrowego piwa tygodniowo mogą zaoszczędzić odpowiednio 1270, 2100 lub 1200 zł rocznie, rezygnując z alkoholu.