W trakcie dwudniowej konferencji najlepsi eksperci z branży podzielą się z widownią swoją wiedzą i doświadczeniem. Nie zabraknie też omówienia najnowszych trendów i – co najważniejsze – tego, jak wykorzystać je w praktyce. Uczestnicy wysłuchają 24 merytorycznych wystąpień, podczas których dowiedzą się, jak w tych trudnych czasach efektywnie pozyskiwać i utrzymywać talenty w swojej firmie, a także poznają sposoby na maksymalizację doświadczeń zarówno klientów, jak i pracowników.
Agenda konferencji podzielona jest na dwa dni:
● 11 czerwca: X SUMMIT - dzień poświęcony doświadczeniom klientów i pracowników (bloki tematyczne: Customer Experience, Employee Experience, Workshop on Stage, Future),
● 12 czerwca: I ❤ HR - dzień poświęcony rekrutacji oraz budowaniu relacji z pracownikiem.
Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak i pakiet dwudniowy, aby jak najlepiej dopasować tematykę wystąpień do swoich preferencji.
Czerwiec to także dobry moment, aby dodatkowo skorzystać ze szkoleń biznesowych czy marketingowych, organizowanych równolegle z konferencją. Uczestnicy w tygodniu konferencyjnym mają okazję skorzystać ze szkoleń tj. AI w procesach HR, Onboarding pracowników, Strategia employer branding czy Marketing globalny.
Relacja z pierwszej edycji konferencji:
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovebusiness.pl.
Materiał sponsorowany przez Sprawny Marketing