Jak informowaliśmy w połowie lipca, country manager Revolut w Polsce Karol Sadaj poinformował, że ekspresowy rozwój firma zawdzięcza przede wszystkim swoim klientom, którzy polecają usługi swoim znajomym.
Z badań przeprowadzonych w maju wśród 2 000 użytkowników Revolut w wieku 18-38 lat wynika, że korzystają z aplikacji przede wszystkim podczas wakacji (82 proc.), do bezpiecznych zakupów online (69 proc.), w trakcie wyjazdów służbowych (26 proc.) i realizując przelewy do rodziny (16 proc.).
Revolut powstał w 2015 roku. Umożliwia transakcje w wielu walutach bez kosztów przewalutowania i przy korzystnych kursach walutowych.
Revolut cieszy się dużą popularnością zwłaszcza podczas podróży zagranicznych. Dzieki niemu można m.in. wpłacić na konto złotówki, a płacić euro lub dolarami, ewentualnie korzystać z bankomatów za granicą. Obsługuje go w Polsce ponad 500 000 klientów indywidualnych i 1 000 firm.
Czytaj również: Revolut rekrutuje na potęgę. Jest praca dla Polaków
Zgodnie z zapowiedziami, w II połowie 2019 r. Revolut weźmie na cel rynek usług inwestycyjnych i otworzy dostęp do bezprowizyjnego handlu akcjami. Fintech planuje rozwinąć ofertę dla firm i dopasować ją do potrzeb przedsiębiorców na lokalnych rynkach.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl