Za "kawonament" trzeba zapłacić 50 zł bez jednego grosza. W ramach usługi klienci mogą odebrać jeden napój dziennie, ale nie musi to być kawa. Wybrać można kawy: czarną, z mlekiem, flat white, cappuccino, espresso, a także napój czekoladowy – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Nie ma ograniczenia, jeżeli chodzi o pojemność wybranego napoju. Zgodnie z regulaminem subskrypcja dotyczy produktów w każdej wielkości. Ponadto raz w trakcie okresu rozliczeniowego można odebrać kawę 200 ml lub muffina. "Bonus" ten jest dostępny po wykorzystaniu dziennego limitu.
Do subskrypcji potrzebujesz aplikacji
Usługa subskrypcyjna na kawę jest dostępna w aplikacji Żappka – tej samej, która jest potrzebna do wejścia do sklepu bezobsługowego. To właśnie tam można włączyć nową ofertę.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Serwis wiadomoscihandlowe.pl zauważa, że gdyby klient każdego dnia obierał swój napój, to jego średni koszt wyniósłby 1,61 zł. Dla porównania: mała kawa w sklepie kosztuje 6,50 zł, a duża – 8,50 zł. Odbiór napoju każdego dnia jest możliwy, gdyż sklepy Żabki otwarte są również w niedzielę i święta.
To pierwsza tego typu usługa subskrypcyjna w Polsce. Można się jednak spodziewać kolejnych propozycji od Żabki, gdyż na potrzeby "kawonamentu" w aplikacji pojawiła się specjalna zakładka nazwana "subskrypcje".
Coraz więcej Żabek w Polsce
Żabka ma obecnie 8 812 sklepów rozsianych po całej Polsce. W każdym z nich można odebrać kawę w ramach abonamentu. Do wyboru kawy jako pierwszego produktu w ramach subskrypcji zachęcił sieć fakt, że od września 2021 r. w ramach Żabka Cafe pracownicy wydali 24 mln kaw – pisze portal wiadomoscihandlowe.pl.