Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KOS
|

Kazar nie znika z galerii handlowych. Jest stanowisko firmy

6
Podziel się:

Po czwartkowym wywiadzie dla „Money. To się liczy” wiele mediów nadinterpretowało wypowiedzi prezesa spółki Kazar Artura Kazienko. W oświadczeniu przesłanym money.pl firma tłumaczy, że nie wycofuje się z centrów handlowych.

Kazar nie znika z galerii handlowych. Jest stanowisko firmy
Kazar (Kazar)

- Kazar nadal zostaje w centrach handlowych. Jesteśmy świadkami historycznych zmian rynku retail i podejścia do wykorzystywania sklepów stacjonarnych. My ten trend zauważyliśmy wcześniej, oferując zakupy w modelu omnichannelowym - pisze w oświadczeniu Kazienko.

W czwartek w programie MTSL mówił, że jego spółka zrezygnowała z salonu w warszawskim centrum handlowym Promenada, ale także rozważa czy warto przedłużać część umów w innych miejscach. Część mediów opacznie zrozumiało te słowa jako całkowitą rezygnację ze sprzedaży w galeriach. Kazienko wyjaśnia, że z tego kanału sprzedaży nie rezygnuje.

- Chcemy być tam gdzie są nasi klienci - salony stacjonarne będą nadal odgrywać ważną rolę, ale w procesie transformacji niektóre z nich zmienią lokalizację, a niektóre powiększą swoją przestrzeń - przekazał money.pl.

Jak dodaje, nie oznacza to, że sytuacja rynkowa jest łatwa, a docelowo część salonów w sieci zostaje zamkniętych.

- W ich miejsce pojawią się nowe. Podkreślam jednak, że część gdyż po wczorajszym udzielonym wywiadzie dla money.pl nadinterpretowano nasze plany związane z zamknięciami. Nasza sieć w tej chwili liczy 57 salonów, kilka nowych otwarć przed nami, ale na zupełnie innych warunkach - warunkach dostosowanych do bieżącej sytuacji rynkowej - tłumaczy Kazienko.

Prezes firmy obuwniczej dodaje, że mimo kryzysu i lockdownu, firma ma nadal plany rozwoju. Szczególnie właśnie w kanale online.

- Dynamika wzrostu sprzedaży w online w sposób oczywisty pokazuje trend, gdzie nasi klienci kupują i nie mam wątpliwości, że nasze szanse rozwoju i zbudowanie skali wiążą się z pojawieniem się na największych platformach zakupowych Europy. W związku z tym za około dwa miesiące będziemy dostępni na 12 nowych rynkach europejskich - wyjaśnia. 

Kazar to polska marka istniejąca od 1990 roku. Firma produkuje i sprzedaje obuwie dla mężczyzn i kobiet oraz akcesoria, w tym torebki, paski, zegarki. Od blisko 10 lat rozwija się także poza Polską, a jego sieć sprzedaży obejmuje też Czechy i Węgry.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(6)
WYRÓŻNIONE
Tamanato
4 lata temu
Czas na ulice handlowe. Kazar może zamknąć sklepy w Starym Browarze i otworzyć zaraz przy wejściu na Półwiejskiej. W Galerii Krakowskiej przenieść na Floriańską lub Bracką. Tak samo zamknąć w Silesia City w Katowicach i przenieść na Stawową/3 maja obok Galerii Katowickiej i Supersamu. Czas na odważne decyzje i im więcej sklepów będzie wychodzić na ulice handlowe tym lepiej. Takie miasta, jak Katowice, Toruń, Poznań, Łódź czy Bydgoszcz z Warszawą powinny mieć przynajmniej jedną ulice handlową pełną znanych marek sklepów.
Amber
4 lata temu
Traktowali pracowników jak śmieci. Dla mnie i wielu ludzi możecie nie istnieć.
strażak
4 lata temu
Olewam galerie handlowe !!!
NAJNOWSZE KOMENTARZE (6)
Zaraz
4 lata temu
A właśnie, że znika. Czytałem na money! Nie kazałem już nic kupować tej marki, bo wiadomo, nie będzie gwarancji. Elo
Konsument
4 lata temu
NIE DZIĘKUJĘ. Wspierali WOŚP, więc z mojej strony nigdy nie dostaną centa.
strażak
4 lata temu
Olewam galerie handlowe !!!
Amber
4 lata temu
Traktowali pracowników jak śmieci. Dla mnie i wielu ludzi możecie nie istnieć.
Tamanato
4 lata temu
Czas na ulice handlowe. Kazar może zamknąć sklepy w Starym Browarze i otworzyć zaraz przy wejściu na Półwiejskiej. W Galerii Krakowskiej przenieść na Floriańską lub Bracką. Tak samo zamknąć w Silesia City w Katowicach i przenieść na Stawową/3 maja obok Galerii Katowickiej i Supersamu. Czas na odważne decyzje i im więcej sklepów będzie wychodzić na ulice handlowe tym lepiej. Takie miasta, jak Katowice, Toruń, Poznań, Łódź czy Bydgoszcz z Warszawą powinny mieć przynajmniej jedną ulice handlową pełną znanych marek sklepów.