Tylko przez jeden dzień, na zaledwie czterech arenach baseballowych, będzie można kupić Pepsi Colachup, czyli ketchup o smaku Pepsi. Wyjątkowy sos będzie dostępny na Chase Field w Phoenix, Yankee Stadium w Nowym Jorku, Target Field w Minneapolis i Comerica Park w Detroit. To wyjątkowa promocja przygotowana na 4 lipca, czyli amerykański Dzień Niepodległości.
Colachup — nowy pomysł na dwa amerykańskie klasyki
Colachup powstał dzięki współpracy Pepsi i Culinary Institute of America Consulting. Do promocji tego wyjątkowego sosu został zaangażowany wyczynowy i zawodowy "zjadacz" Joey Chestnut.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Koncepcja jest zarówno prosta, jak i kreatywna. Charakterystyczne smaki i żywa cytrusowa mieszanka Pepsi wzmacniają jasne i pikantne właściwości ketchupu, równoważąc wędzoną nutę hot doga. To zupełnie nowy sposób na delektowanie się dwoma amerykańskimi klasykami — powiedział David Kamen z CIA Consulting.
Jenny Danzi z Pepsi podkreśla, że Colachup powstał po to, aby podkreślić, jak dobrze hot dogi i Pepsi do siebie pasują.
To bezapelacyjnie przepyszna kreacja, która płynnie łączy przyprawę z najlepszym napojem do hot dogów, zapewniając jednolite doznania smakowe — mówi Danzi, cytowana przez portal USA Today.