Oficjalne Karty Ekstraklasy dostępne są w sprzedaży od 22 lutego 2019 roku. Oferta jest i będzie aktualizowana po każdym sezonie, gdy do PKO Bank Polski Ekstraklasy będą dołączały kolejne drużyny, zajmujące na koniec sezonu I ligi, miejsca premiowane awansem. Dlatego od października 2020 roku z kart płatniczych PKO Banku Polskiego z wizerunkami klubów mogą korzystać również kibice Podbeskidzia Bielsko-Biała, Stali Mielec i Warty Poznań.
Dla wszystkich drużyn, szczególnie tych z mniejszych ośrodków, każdy element związany z ponowną grą w PKO Banku Polskim Ekstraklasie stanowi dodatkowy - uatrakcyjniający rozgrywki - bonus. Podobnie z wielkim entuzjazmem została przyjęta informacja o produkcji kolejnych kart płatniczych, które są specjalną nagrodą marketingową. – Dla wielu naszych kibiców jest to pamiątką na wiele lat – mówił Bartłomiej Jaskot, prezes Stali Mielec. Natomiast Bogdan Kłys, prezes Podbeskidzia Bielsko-Biała dodawał: - Szczególnie w naszym regionie, ta karta jest wyróżniającym atrybutem tożsamościowym i ma niezwykłą wartość.
Karty beniaminków, ale i wszystkich pozostałych drużyn grających w PKO Banku Polskim Ekstraklasie zostały zaprojektowane przez przedstawicieli klubów. Ulubione barwy, charakterystyczna czcionka i ukochany herb – to powoduje, że karta jest dla kibiców czymś więcej niż tylko środkiem płatniczym. – Fan używając jej może pełnić rolę ambasadora. Klubu, Ekstraklasy, jak i całej polskiej piłki nożnej – wyliczał Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy S.A.
– Piłka nożna to emocje, zaangażowanie i pasja. Jako PKO Bank Polski rozumiemy, jak istotne jest przywiązanie kibiców do ich drużyn i barw klubowych. Dlatego też wprowadziliśmy rozwiązanie, które sprawiło, że nasi klienci mogą cieszyć się spersonalizowanymi produktami dostosowanymi do ich potrzeb i oczekiwań. Dzięki temu karta płatnicza PKO Banku Polskiego stała się czymś więcej dla kibiców Ekstraklasy i nabrała osobistego charakteru. Jednocześnie chcemy podkreślić, że to jedyny tego rodzaju produkt na rynku. Jako Oficjalny Bank Ekstraklasy chcemy być blisko kibiców na wielu płaszczyznach.– mówi Mariusz Chłopik, dyrektor biura Ekstraklasy i Gamingu PKO Banku Polskiego.
Personalizowaną kartę można wykorzystywać wszędzie tam, gdzie płacimy za usługi czy zakupy: w internecie, w sklepie, na stacji benzynowej, instytucji lub urzędzie, co jest szczególnie ważne w czasach pandemii Covid-19, gdy ze względów bezpieczeństwa zachęcani jesteśmy do wykonywania płatności bezgotówkowych. Posiadacz Oficjalnej Karty Ekstraklasy może również brać udział w konkursach, które regularnie organizowane są na kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem lub pod hashtagiem #OficjalnaKartaEkstraklasy.
Oficjalna Karta Ekstraklasy jest dostępna tylko w PKO Banku Polskim. Można ją nabyć w placówkach banku, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl.
Co ważne do końca stycznia 2021 roku nowi klienci, którzy założą PKO Konto Za Zero oraz zamówią dowolną Oficjalną Kartę Ekstraklasy i za jej pomocą dokonają min.3 transakcji bezgotówkowych w ciągu 30 dni od zawarcia umowy otrzymają półroczny dostęp do pakietu Sport lub Film w Canal+ telewizji przez Internet w prezencie! Szczegóły na stronie www.pkobp.pl/ekstraklasa_kzz