Trwa ładowanie...
Przejdź na
Kluczowa książka dla przedsiębiorcy. Poleca szefowa Microsoft w Polsce
KFM
|zmod.

Kluczowa książka dla przedsiębiorcy. Poleca szefowa Microsoft w Polsce

(Microsoft)

Jeśli przedsiębiorca miałby przeczytać w tym roku tylko jedną książkę, po którą powinien sięgnąć? Dominika Bettman, dyrektor generalna Microsoft w Polsce nie ma problemu z poleceniem. Wskazuje na pozycję Franka Slootmana - "Amp it Up: Leading for Hypergrowth by Raising Expectations, Increasing Urgency, and Elevating Intensity".

Zapraszamy do nowego cyklu Akademii Biznesu Money, w którym przedsiębiorcy i naukowcy wskazują kluczową - ze swojej perspektywy - książkę dla biznesu. Lekturę, która realnie coś zmienia.

- Mimo natłoku obowiązków związanych z moją pracą, staram się jak najwięcej czytać i czerpać inspiracje od ekspertów z różnych dziedzin. Ostatnio szczególnie zaciekawiła mnie nowa książka Franka Slootmana zatytułowana "Amp it Up: Leading for Hypergrowth by Raising Expectations, Increasing Urgency, and Elevating Intensity" - mówi Dominika Bettman, dyrektor generalna Microsoft w Polsce, która sama jest autorką książki "Technologiczne magnolie".

- Potwierdza sensowność i skuteczność podejścia "do more with less". Zachęca do maksymalizacji czerpania z dostępnych zasobów – kompetencyjnych i technologicznych, by rozwijać się oraz biznes w optymalny sposób - dodaje Dominika Bettman.

– Rada Slootmana to nieustanne podnoszenie oczekiwań (głównie wobec siebie jako liderki czy lidera), koncentracja i konsekwencja w działaniu. Szczególnie zaciekawiło mnie jego podejście do podwyższania standardów organizacji, które ma, jego zdaniem, działać energetyzująco, budzić entuzjazm i ambicje do ciągłego samodoskonalenia się. Przy tym nie chodzi tu o śrubowanie oczekiwań wobec współpracowników – raczej o wykrzesanie maksimum ich talentów i zaangażowania w zamian za umożliwianie im rozwoju. Hiperrozwoju. Dodawanie im wiary we własne możliwości i sprawczość. Wzmacnianie ich w przemianie z "pasywnych pasażerów na proaktywnych kierowców" - argumentuje Dominika Bettman.

– Podsumowując i cytując autora – receptą na sukces liderki czy lidera oraz jego organizacji jest "walka z przeciętnością na każdym kroku" - dodaje.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(3)
WYRÓŻNIONE
Grzyb
2 lata temu
Quo vadis? To proste pytanie powinni sobie częściej zadawać prorocy najnowszej rewolucji informatycznej. Pokolenie przyklejonych do smartfona jeszcze od czasu do czasu komunikuje się między sobą odgrywając różne role. Za progiem czeka prawdziwa AI, która będzie dawać potencjalnemu klijentowi tylko pozytywne odpowiedzi i znajdzie dla niego optymalne rozwiązanie wszystkich problemów - entuzjazm gwarantowany
hehe
2 lata temu
nie ma czegoś takiego jak "kluczowa książka dla przedsiębiorcy" ponieważ przedsiębiorcy którzy mają efekty (dyrektorzy to nie są przedsiębiorcy lecz pracownicy etatowi) nie piszą książek które uczą innych ludzi biznesu. nie widziałem żadnej książki napisanej prze steve jobs który uczyłby innych (np. billa gatesa) jak rozwijać biznes
hehe
2 lata temu
jeśli jakiś wielki przedsiębiorca da wam 5% swojej wiedzy, swojego spojrzenia na biznes, swojej mentalności, swojego doświadczenia to i tak jest bardzo dużo bo jeśli zakładacie firmę to macie szansę przetrwać pierwsze 2 lata
NAJNOWSZE KOMENTARZE (3)
hehe
2 lata temu
jeśli jakiś wielki przedsiębiorca da wam 5% swojej wiedzy, swojego spojrzenia na biznes, swojej mentalności, swojego doświadczenia to i tak jest bardzo dużo bo jeśli zakładacie firmę to macie szansę przetrwać pierwsze 2 lata
hehe
2 lata temu
nie ma czegoś takiego jak "kluczowa książka dla przedsiębiorcy" ponieważ przedsiębiorcy którzy mają efekty (dyrektorzy to nie są przedsiębiorcy lecz pracownicy etatowi) nie piszą książek które uczą innych ludzi biznesu. nie widziałem żadnej książki napisanej prze steve jobs który uczyłby innych (np. billa gatesa) jak rozwijać biznes
Grzyb
2 lata temu
Quo vadis? To proste pytanie powinni sobie częściej zadawać prorocy najnowszej rewolucji informatycznej. Pokolenie przyklejonych do smartfona jeszcze od czasu do czasu komunikuje się między sobą odgrywając różne role. Za progiem czeka prawdziwa AI, która będzie dawać potencjalnemu klijentowi tylko pozytywne odpowiedzi i znajdzie dla niego optymalne rozwiązanie wszystkich problemów - entuzjazm gwarantowany