Marcin Gruszka, regionalny dyrektor komunikacji w Allegro, w rozmowie z Akademią Biznesu money.pl wskazał, jaką technologię uważa obecnie za kluczową w rozwoju biznesu.
- Po 10 latach ogłaszania roku mobile mam wrażenie, że wreszcie tutaj dotarliśmy i dziś prowadząc biznes, trzeba być mobile w szerokim zakresie tego pojęcia. Czy mowa o komunikacji z klientem, promocji, logistyce czy finansach, musisz być mobile, albo wręcz super mobile, jak nowa generacja super aplikacji, których coraz więcej pojawia się na rynku - tłumaczy Marcin Gruszka.
- Smartfony są zawsze z nami, zastępują aparaty, klucze, portfele, telewizory, odtwarzacze muzyki. Musisz być blisko klienta, musisz być w jego smartfonie tak aby szybko cię znalazł i wygodnie skorzystał z twojej oferty i w tym smartfonie ci za nią zapłacił. Brzmi banalnie, ale ciągle się tego uczymy i sporo drogi przed nami, zanim dobrze zrobimy perfekcyjnie to "jedno kliknięcie" - dodaje Marcin Gruszka.