W Akademii Money pytamy liderów biznesu i nauki o to, jaką obecnie technologię uważają za kluczową dla rozwoju nowoczesnego i zdrowego biznesu.
- Trudno wskazać jedno narzędzie, które byłoby absolutnie kluczowe. Wartość generuje raczej pewien miks narzędzi i sposób komunikacji pomiędzy nimi. W naszym przypadku cała firma stoi na chmurze Google i Slacku, który jest naszym centrum dowodzenia - mówi Michał Sadowski.
- Asana pozwala zarządzać projektami i zespołami. Intercom pozwala na komunikację z klientami. Google Analytics, Hotjar, Heap, w połączeniu z naszym własnym CRM pozwalają budować hurtownię danych, która jest podstawowym źródłem prawdy o tym, co robią nasi klienci - precyzuje Sadowski.
- Jeśli miałbym wspomnieć o technologiach, które postrzegamy jako przełomowe w najbliższych latach to na pewno różne przejawy AI. Zwrot "sztuczna inteligencja" stał się buzzwordem, który jest mocno nadużywany - mówi.
- Widzimy jednak realne zastosowania technik opartych na AI w przewidywaniu i obniżaniu churnu [wskaźnik rezygnacji - red.], optymalizacji sprzedaży, ułatwieniu pracy teamu contentowego czy nowych funkcjach naszego głównego produktu - dodaje Michał Sadowski.