W Akademii Biznesu Money pytamy liderów przedsiębiorczości i nauki o to, jaką obecnie technologię uważają za kluczową dla rozwoju nowoczesnego i zdrowego biznesu. Kamil Bargiel, CEO startupu SentiOne, ma pewne kłopoty z odpowiedzią.
- Nie ma moim zdaniem jednak kluczowej technologii. Jest za to ich cała paleta, czyli platformy e-commerce wraz z systemami do rozliczania płatności online, wszelkie narzędzia wspierające pracę zdalną, jak komunikatory wewnątrzfirmowe (np. Mattermost, Slack), aplikacje do wideokonferencji (np. Zoom, Google Meet) - wymienia Kamil Bargiel.
Do tego wskazuje na narzędzia do monitorowania opinii w internecie i social mediach (np. SentiOne), zarządzania paskami (np. Things), aplikacje do wspólnego brainstormingu (np. Miro), i wiele innych, które można by wymieniać całymi godzinami - mówi.
- Obecnie ekosystem narzędzi wspierających biznes to ponad 10 tys. różnych aplikacji i liczba ta cały czas rośnie. Polecam poszukanie w internecie map agregujących wszystkie dostępne narzędzia. Podsumowując - to jaka technologia jest kluczowa, zależy przede wszystkim od charakteru naszej działalności - kwituje szef SentiOne.