W piątek po południu restauracja Trinity Burger House na swoim profilu na Facebooku zamieściła post z informacją o nowej kontrowersyjnej promocji.
"25 proc. zniżki dla nie szczepionych na najlepsze drinki. Tylko w ten weekend" - czytamy (pisownia oryginalna). Nie sprecyzowano, o jakie szczepienia dokładnie chodzi (przeciw żółtaczce, grypie czy np. odrze?), choć oczywiście można się domyślić, że właściciele mają na myśli szczepienia przeciw COVID-19.
Dalej czytamy, że to "znak protestu przeciw dyskryminacji, segregacji i decyzji festiwalowych w naszym mieście" (pisownia oryginalna) oraz, że "wolność to stan umysłu".
Jak można było przewidzieć, pomysł wzbudził kontrowersje, a internauci dali wyraz swojemu niezadowoleniu nie tylko na Facebooku. W sieci błyskawicznie pojawiły się negatywne recenzje i niskie oceny restauracji.
"Jak ostatnio sprawdzałem te wasze opinie na google to było 4,6, potem szybko 4,3, a teraz to nawet podczas pisania tego komentarza z 3,5 na 3,4 spadło. Super wam wyszła reklama” – pisze jeden z komentujących na Facebooku.