Urząd NHTSA w informacji na swojej stronie internetowej poinformował, że otrzymał dwa raporty o awarii pasów bezpieczeństwa. Miały się one samoczynnie rozłączyć. Sprawa dotyczy Modelu X Tesli z 2022 r. i 2023 r. – podał amerykański BusienssInsider.com.
Problemy z pasami w Modelu X Tesli
Jak zauważa portal, to oznacza, że problemy z pasami mogą dotyczyć nawet 50 tys. pojazdów. A dotyczy on przednich pasów bezpieczeństwa samochodów.
Ze skarg wynika, że nie da się ich połączyć z kotwicami w trakcie jazdy. "Oba pojazdy zostały dostarczone do właścicieli z niewystarczająco połączonymi łącznikami kotwic" – poinformował NHTSA i dodał, że najpewniej produkt "nie został prawidłowo połączony podczas montażu".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tesla nie odpowiedziała na prośbę BI.com o komentarz przed publikacją.
Kolejne badanie pojazdów Tesli
Jak zauważa portal, to kolejne tego badanie urzędu w sprawie incydentów z udziałem Tesli. Na początku marca NHTSA zaczęła analizować doniesienia o odpadnięciu kierownicy w Modelu Y, kiedy pojazd był w ruchu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami ekonomicznymi i biznesowymi, skorzystaj z naszego Chatbota, klikając tutaj.