Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. LOS
|
aktualizacja

Kolejny dzień i kolejna awaria w polskim banku. "Przepraszamy"

11
Podziel się:

Klienci PKO Banku Polskiego ponownie skarżą się na utrudnienia. We wtorek, drugi dzień z rzędu, mają problemy z dostępem do IKO. "Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy" - czytam w oświadczeniu w mediach społecznościowych.

Kolejny dzień i kolejna awaria w polskim banku. "Przepraszamy"
Klienci największego banku w Polsce mają problemy z aplikacją mobilną (Adobe Stock, PAWEL_KACPEREK)

Aktualizacja: od wtorku od ok. godz. 18 aplikacja działała już bez zakłóceń.

We wtorek (10 grudnia) klienci PKO Banku Polskiego ponownie zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO, jak wynika z danych serwisu Downdetector.

Zgłoszenia zaczęły napływać przed południem. W szczytowym momencie było ich prawie 2 tys. Po godz. 14 ta liczba zmalała do kilkuset.

PKO Bank Polski potwierdził problemy za pomocą mediów społecznościowych. "Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy" - czytamy w poście na platformie X.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Sprzedaje sprzęt elektroniczny za 5 mln zł dziennie - Wojciech Buczkowski w Biznes Klasie

Kolejny dzień utrudnień

To drugi dzień z rzędu z problemami klientów PKO BP z dostępem do aplikacji mobilnej. W poniedziałek awaria zaczęła się przed godz. 15 i trwała mniej więcej do godz. 22, jak wynika z danych Downdetector.

"Od aktualizacji cała aplikacja działa wolniej. Potwierdzenie BLIK też nawala" - komentuje jeden z użytkowników X. "Dopiero co wziąłem kredyt hipoteczny i byłem zapewniany, że to najlepsza aplikacja, a wyszło jak zwykle" - odpowiedział kolejny pod postem PKO BP.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(11)
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
Krzysztof
2 tyg. temu
Uwielbiam kiedy ludzie nie mający pojęcia o działaniu systemów bankowych i infrastrukturze IT komentują awarie w bankach. Można się dowiedzieć tyle "ciekawych" rzeczy.
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
gotówkowiec
2 tyg. temu
Powinniśmy wszysycy w całej Europie w jeden tydzień wypłacić wszystkie środki na naszych kontach w gotowce. Żadnych ograniczeń w gotowce, zadnego blokowania kont bez wyroku sądu. Wolna gotówką, wolne umysły, wolni my.
Noo
2 tyg. temu
Najlepszy bank w Polsce to moja skarpeta.
combo
2 tyg. temu
I ciekawe co to za awaria skoro wczoraj sam bank w społecznościowych poinformował, że nie działają losowe funkcje i dla losowych klientów... to nie awaria.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (11)
Kominiarz
2 tyg. temu
Na problemy Polskiego Banku czekają obce kapitały...
Krzysztof
2 tyg. temu
Uwielbiam kiedy ludzie nie mający pojęcia o działaniu systemów bankowych i infrastrukturze IT komentują awarie w bankach. Można się dowiedzieć tyle "ciekawych" rzeczy.
faHoffcy
2 tyg. temu
Ni ma waszych piniendzy i co nam zrobicie? 💪
vvgb
2 tyg. temu
Nie potrafią ogarnąć swojej infrastruktury, a lobuja za wyeliminowaniem z obiegu gotówki. Nie sposób sobie wyobrazić, jakie byłyby konsekwencje odcięcia ludzi od możliwości zakupienia niezbędnych do życia rzeczy... Taki przeprosiny możecie sobie wsadziv
sklave
2 tyg. temu
Banki wprowadziły tyle zabezpieczeń w trosce o bezpieczeństwo naszych pieniędzy, że systemy się gubią!? No ba każda zwłoka jest z korzystna dla banku!? Więcej na sklave.glowna