Aktualizacja: od wtorku od ok. godz. 18 aplikacja działała już bez zakłóceń.
We wtorek (10 grudnia) klienci PKO Banku Polskiego ponownie zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO, jak wynika z danych serwisu Downdetector.
Zgłoszenia zaczęły napływać przed południem. W szczytowym momencie było ich prawie 2 tys. Po godz. 14 ta liczba zmalała do kilkuset.
PKO Bank Polski potwierdził problemy za pomocą mediów społecznościowych. "Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy" - czytamy w poście na platformie X.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kolejny dzień utrudnień
To drugi dzień z rzędu z problemami klientów PKO BP z dostępem do aplikacji mobilnej. W poniedziałek awaria zaczęła się przed godz. 15 i trwała mniej więcej do godz. 22, jak wynika z danych Downdetector.
"Od aktualizacji cała aplikacja działa wolniej. Potwierdzenie BLIK też nawala" - komentuje jeden z użytkowników X. "Dopiero co wziąłem kredyt hipoteczny i byłem zapewniany, że to najlepsza aplikacja, a wyszło jak zwykle" - odpowiedział kolejny pod postem PKO BP.