Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. LOS
|

Kolejowa spółka ogłosiła konkurs na nowy zarząd. Podano wymogi dla kandydatów

5
Podziel się:

Rada nadzorcza spółki PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiła konkursy na stanowiska sześciu członków zarządu od spraw technicznych. W komunikacie prasowym podano, jakie wymogi formalne muszą spełnić kandydaci. Chodzi m.in. o doświadczenie na podobnych stanowiskach.

Kolejowa spółka ogłosiła konkurs na nowy zarząd. Podano wymogi dla kandydatów
PKP PLK są zarządcą infrastruktury kolejowej w Polsce, odpowiedzialnym również za inwestycje (Materiały prasowe, PKP PLK)

W połowie minionego tygodnia "miotła" kadrowa, która ruszyła po zmianie ekipy rządzącej w Polsce, dotarła do PKP PLK S.A. Jak pisaliśmy w money.pl, odwołano cały zarząd i powołano tymczasowego szefa spółki. Tego samego dnia ogłoszono konkurs na prezesa zarządcy infrastruktury kolejowej. Zgłoszenia można przesyłać do 4 marca w południe.

Rada nadzorcza PKP PLK w czwartek (22 lutego) ogłosiła kolejne postępowania - tym razem na sześciu członków zarządu: ds. eksploatacji, ds. finansowych, ds. utrzymania infrastruktury, ds. realizacji inwestycji, ds. strategii i rozwoju oraz ds. transformacji cyfrowej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Sprzedaje auta za miliony! "Tesli mi nie szkoda, traktuję ją jak lodówkę" - Robert Michalski #18

Konkursy na władze PKP PLK

Zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane do 14 marca, a rozmowy kwalifikacyjne prowadzone będą do 27 marca. Jak czytamy w ogłoszeniu przesłanym redakcji money.pl, będą musieli m.in. wykazać konkretne doświadczenie na podobnych stanowiskach.

Jeśli np. kogoś interesuje posada członka zarządu ds. utrzymania infrastruktury, to powinien mieć w CV "co najmniej 3-letnie doświadczenie związane z utrzymaniem infrastruktury kolejowej na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek" - czytamy w informacji prasowej.

PKP PLK to w 100 proc. spółka Skarbu Państwa. Rolę walnego zgromadzenia odgrywa tym przypadku minister infrastruktury. Spółka, obok zarządzania państwową siecią linii kolejowych, odpowiada także za zarządzanie i synchronizację ruchu kolejowego, czy za opracowywanie i aktualizowanie rozkładu jazdy pociągów w skali całego kraju. A także za inwestycje infrastrukturalne oprócz Kolei Dużych Prędkości, czym zajmuje się spółka CPK.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(5)
WYRÓŻNIONE
Sorry, ale.....
10 miesięcy temu
Kiedy miotła w końcu wjedzie do centrali PKP Intercity? I ich wały z SKPelem? Brak taboru i rządy związku maszynistów?
Jan
10 miesięcy temu
Po co składać cv przecież to tylko myk, żeby można powiedzieć że był konkurs, bo i tak wygrają bankowcy, jak wcześniej ta ekipa pokazała jak wyglądały ich praca, bo co to za fachowiec jak wcześniej niczym w branży kierował, ale pewnie szybko się uczy. A jego członek rodziny był kolejarzem. Jak laik może rządzić, jak niema pojęcia, o pracy na linii.
Kraj absurdów
10 miesięcy temu
Fachowcy co nie potrafią zbudować przejazdu bez znaku stop czy innych ograniczeń?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (5)
Jan
10 miesięcy temu
Po co składać cv przecież to tylko myk, żeby można powiedzieć że był konkurs, bo i tak wygrają bankowcy, jak wcześniej ta ekipa pokazała jak wyglądały ich praca, bo co to za fachowiec jak wcześniej niczym w branży kierował, ale pewnie szybko się uczy. A jego członek rodziny był kolejarzem. Jak laik może rządzić, jak niema pojęcia, o pracy na linii.
Sorry, ale.....
10 miesięcy temu
Kiedy miotła w końcu wjedzie do centrali PKP Intercity? I ich wały z SKPelem? Brak taboru i rządy związku maszynistów?
Kraj absurdów
10 miesięcy temu
Fachowcy co nie potrafią zbudować przejazdu bez znaku stop czy innych ograniczeń?
Prezydent2025
10 miesięcy temu
Sześciu członków od spraw technicznych a winda na stacji Warszawa Okęcie od strony Klobuckiej od 4 tygodni nieczynna !
Pasażer PKP
10 miesięcy temu
Przecież ci, którzy kierowali rozmaitymi spółkami PKP 8 lat temu jeszcze nie poumierali. I mogą do żłoba wrócić.