- Widziałem taką reklamę PGE w telewizji, gdzie pada stwierdzenie "świstaki lubią wiatraki" - powiedział Jacek Sasin, podczas konferencji prasowej. Nawiązał tym samym do kampanii PGE, promującej energetykę ze źródeł odnawialnych. Padają w niej też hasła "łasice szanują wodne prądnice" oraz "żbiki podziwiają fotowoltaiki".
- Tak, jak najbardziej popieramy wiatraki. Offshore to wielkie inwestycje, które PGE i inne spółki Skarbu Państwa, Orlen, będą rozwijać. Chcemy masowo korzystać z energetyki odnawialnej, dziś się zastanawialiśmy, jak uzupełnić tę reklamę o atom. Jesteśmy w Koninie, a koń jest w herbie tego miasta, współpracownicy pana prezesa PGE wymyślili hasło: "konie rozmawiają o atomie". Może warto wyprodukować nową wersję tej reklamy, by wszyscy Polacy usłyszeli, że nie czekamy, idziemy mocno w stronę energetyki jądrowej - dodał Jacek Sasin.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Prezes PGE odpowiada Sasinowi. "Poszły konie po atomie"
Odpowiedział mu Wojciech Dąbrowski, prezes Polskiej Grupy Energetycznej.
Myślę, że możemy z tym hasłem dalej pójść i powiedzieć: poszły konie po betonie i po atomie. To chyba idealne hasło na nową kampanię dla tej spółki PGE PAK Energia Jądrowa. Tempo pracy jest rzeczywiście imponujące - stwierdził.
Przypomnijmy, że PGE i ZE PAK wraz z Korea Hydro & Nuclear Power Co. podpisały w październiku 2022 r. list intencyjny w sprawie współpracy w ramach strategicznego polsko-koreańskiego projektu budowy elektrowni jądrowej w Pątnowie. Spółkę formalnie zawiązano 13 kwietnia 2023 r.
Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami ekonomicznymi i biznesowymi, skorzystaj z naszego Chatbota, klikając tutaj.