Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KKG
|

Zamiast kupować, zwiedzali. Właściciele sklepu zdecydowali

9
Podziel się:

Sklep ogrodniczy w Warszawie, który słynie z pięknych wystaw świątecznych, poinformował o wprowadzeniu opłat za wstęp dla wszystkich klientów. Klienci są oburzeni pomysłem.

Zamiast kupować, zwiedzali. Właściciele sklepu zdecydowali
Warszawski sklep ogrodniczy, który słynie z pięknych wystaw świątecznych, poinformował o wprowadzeniu opłat za wstęp dla wszystkich klientów (East News, Andrzej Zbraniecki)

Centrum ogrodnicze Flora Point - Świat Roślin, które mieści się w warszawskim Wawrze, w okresie przedświątecznym przeżywa prawdziwe oblężenie. Powód? Co roku prezentuje piękne dekoracje bożonarodzeniowe, które są atrakcją zwłaszcza dla najmłodszych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dlaczego studio z Litwy, pracujące dla Atari, przywozi 50 pracowników na konferencję do Poznania?

Wiele osób przyjeżdża do centrum tylko po to, by je podziwiać, nie robiąc przy tym żadnych zakupów. Efekt jest taki, że kupujący muszą przeciskać się przez tłumy zwiedząjących, by dostać się do upragnionych produktów.

Właściciele sklepu znaleźli kontrowersyjne rozwiązanie, które zaskoczyło klientów. Wprowadzili obowiązkowe opłaty wstępu. Bilety kosztuje 20 zł i muszą nabyć go wszyscy, także klienci. Osoby, które kupią jakiś produkt, mogą liczyć na odliczenie ceny biletu podczas płacenia przy kasie.

Na darmowe wejście moga liczyć tylko stali klienci. Właściciele Flora Point tłumaczą, że to jedyne rozwiązanie, bo wystawa świąteczna znajduje się na terenie całego sklepu i nie ma możliwości wydzielenia strefy.

"Zapraszamy Was do zwiedzania naszego Miasteczka Świątecznego, gdzie czekają na Was wyjątkowe, tematyczne dekoracje, cudowne świąteczne produkty oraz nowe menu w naszym bistro Paradis" - czytamy w poście centrum na Facebooku. "Każdy bilet wstępu na Świąteczne Miasteczko daje gwarancję odzyskania jego wartości przy kasie, jeśli zdecydujesz się na zakupy w naszym sklepie. Stałym klientom z kartą gwarantujemy darmowe wejście" - informuje sklep.

Zdania klientów podzielone

Decyzja sklepu wywołała spore poruszenie w sieci. Wielu klientów jest oburzonych koniecznością płacenia za bilet wstępu. "Serio?! Trzeba kupić bilet? Uwielbiam Wasz sklep, ale do najtańszych nie należy i jeszcze wprowadzacie opłatę za wstęp?!" – oburzyła się jedna z kobiet. "Trochę to słabe, tak jakoś mało w klimacie Świąt. Jestem Waszą stałą klientką, ale ta akcja kompletnie mi się nie podoba. Chyba w tym roku zrezygnuję z oglądania wystawy i zakupów" - napisała inna.

Są jednak klienci, którzy ze zrozumieniem odnieśli się do zmian w sklepie. "Bardzo popieram pomysł. Jestem stałą klientką od lat i robię zakupy kilka razy w miesiącu. Ostatnio okres przed Bożym Narodzeniem to była masakra bo i parking zajęty i tłum ludzi, którzy robią jedynie zdjęcia - pisze pani Małgorzata. Wtóruje jej pani Magdalena: "Świetna decyzja i zupełnie zrozumiała. Cena biletu jest odejmowana od zakupów. Jeżeli ktoś traktował miejsce jak park rozrywki, to tam też kupuje się bilety" - uważa klientka.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
WP Finanse
KOMENTARZE
(9)
WYRÓŻNIONE
agata
12 miesięcy temu
bo to pazerność właścicieli i tyle. Pamiętam Florę jak rozdawali czekoladę i bigos, żeby zachęcić klientów do odwiedzin, a teraz za wejście karzą płacić. Nie przekonuje mnie fakt, że przy zakupach odliczą cenę biletu. Koszt dekoracji zwróciła im się dawno (np. renifery są od kilku lat). Cóż muszą odrobić sponsoring celebrytów. A tak na marginesie, nie jest tajemnica gdzie kupują dekoracje. Rok rocznie w Holandii organizowany jest show room właśnie z takimi bajecznymi dekoracjami. I uwaga firma, która to sprzedaje PŁACI klientom (w tym Florze)za odwiedzenie ich show room-u! Sponsorowany jest przelot samolotem i hotel w Holandii. A z drugiej strony się cieszę , przybyło mi klientów, bo odwrócili się od Flory. Można powiedzieć, że zrobili przysługę konkurencji :)
normalny
12 miesięcy temu
he, he, he jelenie do dojenia kasy zawsze się znajdą
jola
12 miesięcy temu
chory pomysł
NAJNOWSZE KOMENTARZE (9)
ola
11 miesięcy temu
Nie można nigdzie napisać negatywnego kometarza odnośnie całwj tej sytuacji sporo FP w tym roku zapłaciła żeby wizerunkowo w siebi nie stracić..a klientów straliciście i zasięgi. Ja jako ta wybrana z kartą stałego klienta też już was nie odwiedzę.
Tyle w temaci...
12 miesięcy temu
Centrum Ogrodnicze . Ogrody do zwiedza­nia – Kapias, Gocza­łkow­ice, wojew­ództwo śląskie. Wstęp dar­mowy! Pooglądajcie zdjęcia w Internecie.
Ekonomista
12 miesięcy temu
System bardzo fajny - jak kupisz coś przynajmniej za 20 zł to masz zwrot biletu. Brawo!
PRAWDA
12 miesięcy temu
Trzeba wprowadzić Niedziele handlowe w Niemczech,Francji,Norwegia,Szwajcarii,Austri chcemy Niedzieli handlowych w tych krajach jako klienci konsumenci prosimy o takim możliwość robienia zakupów w niedzielę chcemy mieć możliwość zwiedzania galeri w niedzielę w tych krajach nawet w krajach muzułmańskich jest możliwość robienia zakupów w Piątek sklepy są zamykane tylko na 1 godzinę w na czas trwania modlitw
Prezydent2025
12 miesięcy temu
Padają ofiarami swojego sukcesu podobnie jak pożyteczne bakterie kwasu mlekowego,.które giną po przeprowadzeniu fermentacji a my mamy pyszne kiszone ogórki.