W środę w Polsce pojawił się pierwszy potwierdzony przypadek zachorowania na koronawirusa. Z tego względu sieć Netto wdrożyła szereg działań skierowanych do pracowników, dostawców, a także klientów - podaje dlahandlu.pl.
Spółka zdecydowała, że w najbliższym czasie każda nieobecność pracownika spowodowana chorobą i potwierdzona zwolnieniem lekarskim nie będzie miała wpływu na wysokość uznaniowej premii frekwencyjnej. Wcześniej, za nieobecność pracownik nie dostawał takiej premii, nawet jeśli przebywał na zwolnieniu lekarskim.
Koronawirus wpływa też na łańcuch dostaw. "Netto pozostaje w stałym kontakcie z dostawcami. W ten sposób chce zagwarantować swoim klientom komfort i zabezpieczyć jak najlepszy dostęp do najpotrzebniejszych produktów w okresie wzmożonego zapotrzebowania" - zapewnia spółka.
Czytaj także: Marnowanie żywności. Jest nowe prawo, posypią się kary
Pierwszy przypadek koronawirusa w Polsce został potwierdzony w nocy z wtorku na środę. Pacjent jest hospitalizowany w Zielonej Górze. Od 31 grudnia 2019 r. do 3 marca br. na całym świecie potwierdzono blisko 91 tys. przypadków, zmarło ponad 3 tys. osób.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl