W ciągu pierwszej dekady marca sprzedaż marki Top Secret była na podobnym poziomie, jak w zeszłym roku. Potem przyszły jednak obostrzenia związane z epidemią i społeczna kwarantanna.
Łączne przychody w marcu spadły o 60 proc.
"Wprowadzone ograniczenia działania sklepów w galeriach handlowych i wzrost niepewności konsumentów spowodowały praktycznie zanik sprzedaży, nawet w tych sklepach, które nie zostały bezpośrednio objęte zakazem handlu" - czytamy w komunikacie spółki.
Sprzedaż w sklepach stacjonarnych zmalała o 63 proc. Z kolei przychody z handlu w internecie wyniosły w marcu 1,8 mln zł, co oznacza spadek o 51 proc.
- Odnotowaliśmy znaczny spadek liczby wejść i sprzedaży w tym kanale, szczególnie w pierwszych dniach po wprowadzeniu ograniczeń. W końcówce marca było już lepiej - mówi Bogusz Kruszyński, prezes spółki Redan, cytowany przez "Puls Biznesu".
Jak podaje spółka, w marcu nastąpiła jedna pozytywna zmiana. O 4 proc. wzrosła marża, co wpłynęło na udział bieżących kolekcji w obrotach oraz wypłycenia upustów udzielanych na towarach z poprzednich sezonów.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem