"Od sezonu 2024-2025 będziemy wspierać czołowy klub LaLiga, a zarazem symbol hiszpańskiej piłki nożnej - drużynę, której historia sięga ponad wieku!" - napisał na platformie X Rafał Brzoska, właściciel i prezes InPostu.
InPost partnerem Atletico Madryt
Dodał, że "Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków InPost Group" z ponad 8000 punktami odbioru.
"Tylko w pierwszym kwartale 2024 r. liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87 proc. rok do roku. Wierzę, że ta współpraca z Atlético Madryt jeszcze bardziej wzmocni lokalną świadomość marki InPost w Hiszpanii i kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost. InPost i Atlético Madryt łączy też zaangażowanie w troskę o środowisko, dlatego utworzymy Radę Zrównoważonego Rozwoju, aby wspólnie działać na rzecz zrównoważonego rozwoju" - dodał milioner.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
To nie pierwsza taka współpraca polskiej firmy. Pod koniec ubiegłego roku InPost, poinformował, że został oficjalnym partnerem drużyny piłkarskiej Newcastle United.
InPost przedłużył także sponsoring piłkarskiej reprezentacji Polski. Będzie sponsorem nie tylko głównej reprezentacji piłkarzy, lecz także kobiecej drużyny narodowej i piłki młodzieżowej.
Grupa InPost na koniec I kwartału 2024 roku dysponowała ponad 69 tys. punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysiącami paczkomatów i blisko 32 tysiącami punktów PUDO w dziewięciu krajach.
W Polsce sieć obejmuje 22 654 paczkomatów oraz 3596 punktów PUDO.