- Jesteśmy siecią ogólnopolską, ale też jesteśmy blisko lokalnych potrzeb naszych klientów. W codziennej działalności biznesowej najważniejsi są dla nas ludzie i dobre relacje - zarówno z klientami, jak też z partnerami. Kluczem do sukcesu jest zaangażowanie naszych franczyzobiorców, autentycznych gospodarzy sklepów, którzy od lat tworzą siłę Lewiatana - powiedział prezes Lewiatana Wojciech Kruszewski, cytowany przez PAP.
Tyle słowa, a w praktyce? Sieć planuje rozwijać w najbliższych miesiącach program lojalnościowy w poszczególnych regionach i personalizować ofertę dla klientów sklepów. Lewiatan planuje również udostępnić klientom aplikację na urządzenia mobilne, dającą wiele korzyści oraz informującą o nowościach w ofercie i promocjach.
Sieć zapewnia również, że zależy jej by "każdy właściciel sklepu działającego pod szyldem Lewiatan miał możliwość wyboru i realnego wpływu na to, jak rozwijać swój biznes". Wojciech Kruszewski określił to mianem "otwartej franczyzy".
Polska Sieć Handlowa Lewiatan powstała 25 lat temu jako organizacja zrzeszająca kupców prowadzących działalność handlową, liczy obecnie ok. 3 200 sklepów w całej Polsce. W 2018 r. jej obroty przekroczyły 12,5 mld zł.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl