Lidl śledzi bieżące trendy i nie zamierza odpuszczać, gdy podobne rozwiązania stosuje już konkurencja. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, w sklepach typu outlet znajdziemy artykuły przemysłowe w mocno zaniżonych cenach.
Mowa m.in. o odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej, ale również o akcesoriach do domu i ogrodu, dekoracjach czy meblach.
"Jest to rozwiązanie testowe i jednocześnie pierwszy obiekt tego typu" - informuje przedstawiciel biura prasowego w korespondencji z portalem gazeta.pl.
Jak wskazuje, wszystkie artykułu są w pełni wartościowe i stanowią końcówki serii. Ponadto przecenione produkty obejmują takie same zasady kupna i zwrotu jak w przypadku pozostałych sklepów sieci Lidl.
Idea outletów zadomowiła się w Polsce na dobre i od kilku lat z rozwiązania korzysta również konkurent sieci Lidl, czyli Biedronka. Pierwszy uruchomiono w roku 2018, a obecnie na terenie całego kraju działa ich 18.