- Pierwsza klasa nie będzie istniała w Boeingach 777 lub w ogóle w American Airlines, z prostego powodu - nasi klienci jej nie kupują - powiedział w czwartek Vasu Raja, dyrektor handlowy American Airlines, którego cytuje amerykański "Business Insider".
Największa linia lotnicza dzięki temu będzie mogła zapewnić więcej o jeden stopień niższej klasie biznes. - To jest to, czego nasi klienci najbardziej oczekują lub za co są najbardziej skłonni zapłacić - powiedział Raja.
Linie lotnicze odbijają się od pandemicznego dna
Przypomnijmy, że we wrześniu linie American Airlines zaprezentowały nową klasę biznes, nazwaną Flagship Suite, która ma pojawić się na pokładach samolotów Airbus A321XLR oraz Boeing 787-9 Dreamliner. To ma nastąpić jednak dopiero w 2024 r.
Grupa American Airlines, do której należą regionalni przewoźnicy Piedmont, Envoy i PSA, wykonała w trzecim kwartale ponad 500 tys. lotów. Grupa odnotowała wzrost przychodów o 13 proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2019 r., czyli tuż przed pandemią koronawirusa, która mocno uderzyła w wyniki linii lotniczych.