Od kilku tygodni popularność lodów Koral, które powstały przy współpracy z ulubieńcem młodych internautów, Frizem, nie maleje. Sieć musiała uruchomić kolejne linie produkcyjne, aby zaspokoić popyt na ten produkt.
Natomiast i to okazało się niewystarczające. Bowiem Koral w oświadczeniu wysłanym redakcji portalu dlahandlu.pl przyznaje, że nie ma już obecnie możliwości, aby zwiększyć produkcję lodów.
"Obecny popyt na lody EKIPA w znacznym stopniu przewyższa nasze możliwości produkcyjne i to pomimo faktu, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, wbrew pierwotnym planom zwiększyliśmy produkcję kilkakrotnie”"- czytamy w odpowiedzi Mariusza Jurka, dyrektora generalnego producenta.
Mariusz Jurek tłumaczy dodatkowo, że pandemia COVID-19 sprawiła, że niezbędne składniki docierają do firmy w niewystarczających ilościach i z opóźnieniem.
Kim jest Friz?
Karol Wiśniewski, w internecie znany swoim widzom jako Friz, to twórca, który razem z innymi influencerami, tworzącymi Ekipę, publikują filmiki na YouTubie. Jego kanał obserwuje ponad 4,3 mln widzów.
- Myślę, że dla 10- czy 15-latków Friz jest dużo wyżej w hierarchii niż każdy polski aktor. Dzięki mediom społecznościowym widzowie mają z nim kontakt codziennie, poza tym wiedzą jak mieszka, jakie ma codzienne problemy i co lubi robić. Czegoś takiego nie da nam żaden aktor - tłumaczył money.pl Jakub Biel, ekspert ds. nowych mediów i kreatywnego marketingu.