Materiał partnera PLL LOT
W czasie pandemii anulowano ponad 38 925 zaplanowanych rejsów, na które sprzedano 415 739 biletów.
O zwrot środków wystąpiło do przewoźnika ponad 271 tysięcy osób. Call center obsługuje oprócz reklamacji również bieżące rezerwacje, stąd też czas oczekiwania na kontakt znacząco się wydłużył.
”Dokładamy wszelkich starań, aby przyspieszyć procesowanie zgłoszeń i tym samym liczbę wypłacanych zwrotów, licząc jednocześnie na cierpliwość i zrozumienie ze strony pasażerów. Wnioski rozpatrywane są w kolejności zgłoszenia, a maksymalny termin ich realizacji to obecnie między 3 a 4 miesiące” informuje biuro prasowe przewoźnika.
PLL LOT poinformował również, że w centrum obsługi pasażerów zostały zatrudnione dodatkowe osoby, aby jak najszybciej zakończyć proces zwrotów biletów.
- Aby zobrazować ten proces warto wspomnieć, że dokonanie jednego zwrotu zajmuje ok. 8 min. Pracuje nad tym 56 konsultantów. Oznacza to, że zrealizowanie całej operacji zajmie nawet do 3 miesięcy” mówi Krzysztof Moczulski, rzecznik prasowy PLL LOT.
LOT w swoim komunikacie przypomina, że bilet na odwołany rejs PLL LOT zachowuje ważność przez rok od daty zakupu. Z myślą o pasażerach anulowanych rejsów wprowadzono także następujące możliwości:
- bezpłatną zmianę terminu rejsu, połączoną z kodem uprawniającym do 30% rabatu na kolejną podróż z LOT-em;
- zmianę trasy podróży wraz z rabatem w wysokości 200 PLN w przypadku konieczności dopłaty do nowej rezerwacji;
- możliwość skorzystania z vouchera ważnego przez okres 12 miesięcy od daty wystawienia.
Zmiany w rezerwacji można dokonać za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz telefonicznie pod numerem Contact Center LOT.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie LOT.com w zakładce Procedura zmian i zwrotu biletów.
Materiał partnera PLL LOT