Koncepcja ta jest częścią naszego sposobu myślenia od samego początku. Kiedy nasz założyciel Karl Elsener otworzył swój warsztat produkujący noże w 1884 roku w Ibach w Szwajcarii, nie wiedział, że Swiss Army Knife™, który wkrótce stworzy, stanie się globalną ikoną gotowości. Ale tak właśnie wygląda życie: Nigdy nie wiadomo, co nadejdzie.
Wszystko, co możesz zrobić, to upewnić się, że jesteś jak najlepiej przygotowany na wszystko, co nadejdzie.
Jako twórcy Swiss Army Knife™️, firma Victorinox postawiła sobie za cel, jak najlepiej przygotować Cię na codzienne wyzwania.
Dlatego odpowiedzialnie poszukujemy przemyślanych rozwiązań, które po prostu fachowo spełniają swoje zadanie. Dlatego skutecznie i wydajnie dostarczamy bezkompromisową jakość w najdrobniejszych szczegółach i dążymy do doskonałości we wszystkim, co robimy. Dlatego też zapewniamy niezawodność i autentyczne szwajcarskie mistrzostwo, aby każdy produkt, który tworzymy, był dopracowany do perfekcji. Robimy to, ponieważ naprawdę wierzymy, że BYCIE PRZYGOTOWANYM UŁATWIA ŻYCIE.
Mając na celu przekazanie tego komunikatu, stworzyliśmy kampanię skierowaną do konsumentów, która odzwierciedla ewoluującą strategię marki. Nasza kampania W GOTOWOŚCI DO DZIAŁANIA koncentruje się wokół myślenia o dokładności. Dążenia do doskonałości. Chęci bycia najlepszym z najlepszych. Nie dawaniu się zaskoczyć w żadnej sytuacji.
Ale slogan W GOTOWOŚCI DO DZIAŁANIA odnosi się nie tylko do podejścia do życia naszych docelowych odbiorców. Dzięki kampanii, która podkreśla bezpośrednie połączenie z naszym kultowym Swiss Army Knife™, wszystkie nasze produkty zapewniają mistrzowskie rozwiązania, dzięki którym konsumenci czują się pewni siebie i gotowi stawić czoła każdej sytuacji. Precyzja i kunszt, z jakimi są tworzone, oznacza, że same w sobie są dosłownie stworzone do bycia przygotowanym.