- Z naszym najnowszym dzieckiem, aplikacją InPost Fresh, czyli platformą do zamawiania produktów spożywczych, startujemy testowo w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będziemy rozszerzać zasięg, by stać się największym ogólnopolskim żywnościowym marketplace – powiedział prezes InPostu Rafał Brzoska.
- To prawdziwa rewolucja. Nasz partner skorzysta z wiedzy i doświadczenia, jakie posiadamy w zakresie rozwiązań mobilnych, a przy tym nie będzie musiał inwestować we własną logistykę ostatniej mili – dodał.
Prezes InPostu powiedział, że nowa platforma oznacza w przyszłości możliwość zaistnienia online dla wielu firm działających dotychczas tylko w trybie offline. Z kolei prezes Makro Polska Dominik Branny podkreślił, że kompetencje Makro i InPostu dają podstawę, aby planować szybką ekspansję.
Przez aplikację można wybierać w asortymencie ponad 10 tysięcy produktów w dostawie na ten sam i kolejny dzień - wśród nich szeroki wybór świeżych ryb, mięsa, owoców i warzyw. Przy wyborze płatności klienci mają do dyspozycji przedpłata (BLIK, szybki przelew i karta) lub płatność za pomocą karty i Blika przy odbiorze od kuriera.
Początkowo dostawy z InPost Fresh będą testowane na terenie Warszawy, w trzech modelach: Express z dowozem nawet w 60 min., dostawą w dniu zamówienia oraz z dostawą zaplanowaną na kolejne dni.
W przypadku dwóch ostatnich modeli dostaw, klienci będą mogli precyzyjnie określić godzinę, o której chcą odebrać zamówienie. Zakupy będą przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze. Za pomocą aplikacji - oprócz zrobienia zakupów - klienci mogą śledzić poszczególne etapy realizacji zamówienia.